Reklama
Rozwiń

Europejska ekspansja Alibaby

Chiń­ski gi­gant e­-han­dlu za­po­wia­da uru­cho­mie­nie biur we Wło­szech, Fran­cji i Niem­czech. O Pol­sce na ra­zie ani sło­wa.

Aktualizacja: 13.10.2015 22:55 Publikacja: 13.10.2015 22:00

Europejska ekspansja Alibaby

Foto: 123RF

Ali­ba­ba to naj­więk­szy in­ter­ne­to­wy sprze­daw­ca na świe­cie – ma już w ba­zach po­nad 350 mln ak­tyw­nych klien­tów. Fir­ma opie­ra się jed­nak na wy­ni­kach z ma­cie­rzy­ste­go ryn­ku chiń­skie­go, a zgod­nie z no­wą stra­te­gią ma za­miar zdy­wer­sy­fi­ko­wać dzia­łal­ność i roz­wi­jać ope­ra­cje na in­nych ryn­kach.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama