Europejska ekspansja Alibaby

Chiń­ski gi­gant e­-han­dlu za­po­wia­da uru­cho­mie­nie biur we Wło­szech, Fran­cji i Niem­czech. O Pol­sce na ra­zie ani sło­wa.

Aktualizacja: 13.10.2015 22:55 Publikacja: 13.10.2015 22:00

Europejska ekspansja Alibaby

Foto: 123RF

Ali­ba­ba to naj­więk­szy in­ter­ne­to­wy sprze­daw­ca na świe­cie – ma już w ba­zach po­nad 350 mln ak­tyw­nych klien­tów. Fir­ma opie­ra się jed­nak na wy­ni­kach z ma­cie­rzy­ste­go ryn­ku chiń­skie­go, a zgod­nie z no­wą stra­te­gią ma za­miar zdy­wer­sy­fi­ko­wać dzia­łal­ność i roz­wi­jać ope­ra­cje na in­nych ryn­kach.

Pozostało 88% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie