Europejska ekspansja Alibaby

Chiń­ski gi­gant e­-han­dlu za­po­wia­da uru­cho­mie­nie biur we Wło­szech, Fran­cji i Niem­czech. O Pol­sce na ra­zie ani sło­wa.

Aktualizacja: 13.10.2015 22:55 Publikacja: 13.10.2015 22:00

Europejska ekspansja Alibaby

Foto: 123RF

Ali­ba­ba to naj­więk­szy in­ter­ne­to­wy sprze­daw­ca na świe­cie – ma już w ba­zach po­nad 350 mln ak­tyw­nych klien­tów. Fir­ma opie­ra się jed­nak na wy­ni­kach z ma­cie­rzy­ste­go ryn­ku chiń­skie­go, a zgod­nie z no­wą stra­te­gią ma za­miar zdy­wer­sy­fi­ko­wać dzia­łal­ność i roz­wi­jać ope­ra­cje na in­nych ryn­kach.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem