Europejska ekspansja Alibaby

Chiń­ski gi­gant e­-han­dlu za­po­wia­da uru­cho­mie­nie biur we Wło­szech, Fran­cji i Niem­czech. O Pol­sce na ra­zie ani sło­wa.

Aktualizacja: 13.10.2015 22:55 Publikacja: 13.10.2015 22:00

Europejska ekspansja Alibaby

Foto: 123RF

Ali­ba­ba to naj­więk­szy in­ter­ne­to­wy sprze­daw­ca na świe­cie – ma już w ba­zach po­nad 350 mln ak­tyw­nych klien­tów. Fir­ma opie­ra się jed­nak na wy­ni­kach z ma­cie­rzy­ste­go ryn­ku chiń­skie­go, a zgod­nie z no­wą stra­te­gią ma za­miar zdy­wer­sy­fi­ko­wać dzia­łal­ność i roz­wi­jać ope­ra­cje na in­nych ryn­kach.

Pozostało 88% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Czym jeździć
Technologia, której nie zobaczysz. Ale możesz ją poczuć
Tu i Teraz
Skoda Kodiaq - nowy wymiar przestrzeni
Media
W III kwartale kina straciły 25 proc. widzów
Media
Zygmunt Solorz odwołał synów z kluczowych firm
Media
Syn Zygmunta Solorza odwołany z rady nadzorczej Cyfrowego Polsatu
Media
Co zrobi Solorz w Cyfrowym Polsacie? Oglądaj walne zgromadzenie na żywo