Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 12.10.2015 15:50 Publikacja: 12.10.2015 15:50
Nowa grupa robocza działająca w ramach IAB Europe będzie się składać z przedstawicieli branży z całej Europy, w tym z siedmiu Polaków: Artura Banacha (netsprint.pl), Łukasza Ciechanka (netsprint.pl), Beaty Cymerkiewicz (Gremi Business Communication), Anny Gumkowskiej (Agora), Włodzimierza Schmidta (IAB Polska), Łukasza Szymańskiego (Grupa WP) i Beaty Tarnowskiej (Media Impact). Jak podaje IAB, „temat reklamy natywnej jest obecnie szczególnie aktualny, gdyż Komisja Europejska pracuje nad możliwością uregulowania tego sposobu komunikacji marketingowej.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prezydent USA Donald Trump pozwał dziennik „The New York Times”, czterech jego dziennikarzy oraz wydawnictwo Pen...
Właściciel Rolling Stone, Billboard i Variety pozwał Google, oskarżając technologicznego giganta o to, że jego s...
Rodzina Ellisonów poszła na ustępstwa w sporze z prezydentem i dostała zgodę na dużą fuzję. Teraz ma chrapkę na...
Prezydent USA Donald Trump oświadczył w piątek, że ma już chętnych nabywców na TikToka i mógłby dalej przedłużyć...
W piątek 8 sierpnia zakończyło się trwające od 6 maja i kilka razy przedłużane nadzwyczajne walne zgromadzenie w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas