Branża internetowa bierze się za reklamę natywną

Organizacja IAB Europe zaczyna prace nad uregulowaniem kwestii związanych z tzw. reklamami natywnymi, czyli tymi celowo wtopionymi w treści redakcyjne.

Publikacja: 12.10.2015 15:50

Nowa grupa robocza działająca w ramach IAB Europe będzie się składać z przedstawicieli branży z całej Europy, w tym z siedmiu Polaków: Artura Banacha (netsprint.pl), Łukasza Ciechanka (netsprint.pl), Beaty Cymerkiewicz (Gremi Business Communication), Anny Gumkowskiej (Agora), Włodzimierza Schmidta (IAB Polska), Łukasza Szymańskiego (Grupa WP) i Beaty Tarnowskiej (Media Impact). Jak podaje IAB, „temat reklamy natywnej jest obecnie szczególnie aktualny, gdyż Komisja Europejska pracuje nad możliwością uregulowania tego sposobu komunikacji marketingowej.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie