Reklama
Rozwiń

Branża internetowa bierze się za reklamę natywną

Organizacja IAB Europe zaczyna prace nad uregulowaniem kwestii związanych z tzw. reklamami natywnymi, czyli tymi celowo wtopionymi w treści redakcyjne.

Publikacja: 12.10.2015 15:50

Nowa grupa robocza działająca w ramach IAB Europe będzie się składać z przedstawicieli branży z całej Europy, w tym z siedmiu Polaków: Artura Banacha (netsprint.pl), Łukasza Ciechanka (netsprint.pl), Beaty Cymerkiewicz (Gremi Business Communication), Anny Gumkowskiej (Agora), Włodzimierza Schmidta (IAB Polska), Łukasza Szymańskiego (Grupa WP) i Beaty Tarnowskiej (Media Impact). Jak podaje IAB, „temat reklamy natywnej jest obecnie szczególnie aktualny, gdyż Komisja Europejska pracuje nad możliwością uregulowania tego sposobu komunikacji marketingowej.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji