Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.10.2015 15:50 Publikacja: 12.10.2015 15:50
Nowa grupa robocza działająca w ramach IAB Europe będzie się składać z przedstawicieli branży z całej Europy, w tym z siedmiu Polaków: Artura Banacha (netsprint.pl), Łukasza Ciechanka (netsprint.pl), Beaty Cymerkiewicz (Gremi Business Communication), Anny Gumkowskiej (Agora), Włodzimierza Schmidta (IAB Polska), Łukasza Szymańskiego (Grupa WP) i Beaty Tarnowskiej (Media Impact). Jak podaje IAB, „temat reklamy natywnej jest obecnie szczególnie aktualny, gdyż Komisja Europejska pracuje nad możliwością uregulowania tego sposobu komunikacji marketingowej.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas