Aktualizacja: 12.10.2015 15:50 Publikacja: 12.10.2015 15:50
Nowa grupa robocza działająca w ramach IAB Europe będzie się składać z przedstawicieli branży z całej Europy, w tym z siedmiu Polaków: Artura Banacha (netsprint.pl), Łukasza Ciechanka (netsprint.pl), Beaty Cymerkiewicz (Gremi Business Communication), Anny Gumkowskiej (Agora), Włodzimierza Schmidta (IAB Polska), Łukasza Szymańskiego (Grupa WP) i Beaty Tarnowskiej (Media Impact). Jak podaje IAB, „temat reklamy natywnej jest obecnie szczególnie aktualny, gdyż Komisja Europejska pracuje nad możliwością uregulowania tego sposobu komunikacji marketingowej.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas