Reklama
Rozwiń
Reklama

Laury dla polskich reklam

Spot „Ostatnia butelka” wyreżyserowany przez Marcina Koszałkę dostał na słoweńskim festiwalu reklamowym Golden Drum grand prix w kategorii film. Polskie agencje przywiozą też z Portoroża trzy trzy złote i dwa srebrne bębny.

Aktualizacja: 17.10.2015 18:33 Publikacja: 17.10.2015 17:24

Laury dla polskich reklam

Foto: materiały prasowe

Grand prix w kategorii film, które przywiezie do Polski agencja Lvov. Zrealizowany przez Marcina Koszałkę ponad czterominutowy czarnobiały film to dokument, opowiadający historię Stefana Płażka, który przed wojną pracował w Wytwórni Monopolu Spirytusowego i kiedy Niemcy wkroczyli do Lwowa, po kryjomu wynosił stamtąd kolejne butelki alkoholi J.A. Baczewski. Ostatnią, jaka zachowała się w jego domu, przekazał jej producentowi, co nakręcił w podkrakowskich Muniakowicach Marcin Koszałka.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama