Grand prix w kategorii film, które przywiezie do Polski agencja Lvov. Zrealizowany przez Marcina Koszałkę ponad czterominutowy czarnobiały film to dokument, opowiadający historię Stefana Płażka, który przed wojną pracował w Wytwórni Monopolu Spirytusowego i kiedy Niemcy wkroczyli do Lwowa, po kryjomu wynosił stamtąd kolejne butelki alkoholi J.A. Baczewski. Ostatnią, jaka zachowała się w jego domu, przekazał jej producentowi, co nakręcił w podkrakowskich Muniakowicach Marcin Koszałka.
Ponadto złote bębny ze słoweńskiego Portoroża, gdzie od 1994 roku co roku odbywa się jeden z najważniejszych w regionie konkurs reklamowy Golden Drum, przywiezie agencja Saatchi&Saatchi w kategorii mobile za kampanię „Moving Tracks" dla Fundacji Biegamy z Sercem. Polegała na stworzeniu specjalnej mobilnej aplikacji, która pozwala na słuchanie muzyki, w tym nigdzie wcześniej nie publikowanych piosenek, ale tylko wtedy, gdy się...biegnie. Projekt ma zachęcać młodych ludzi do biegania.
W kategorii reklama cyfrowa (digital) złotą statuetkę dostała kampania „Photo of life" zrealizowana przez agencję Isobar dla Fundacji Rak'n'Roll (Photo of life to charytatywny bank zdjęć, w którym wszystkie modelki i modele są w trakcie terapii nowotworowej lub wygrali już walkę z rakiem.