Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
„Beasts of No Nation", dramat wojenny o afrykańskim watażce granym przez Idrisa Elbę, stał się w ocenie krytyków jednym z faworytów do Oscara w kategorii najlepszy film. Ale dla dystrybutora i sponsora obrazu, firmy Netflix, stawka jest o wiele wyższa niż zdobycie złotej statuetki: chce on przeobrazić przemysł filmowy pod dyktando własnego modelu biznesowego.
„Beasts of No Nation" – pierwszy pełnometrażowy film produkcji Netflixa – wchodzi na amerykańskie ekrany 16 października. Ale trafi do niewielkiej liczby kin – a i w nich pojawi się głównie dlatego, by móc uczestniczyć w wyścigu po Oscara i budować więzi producenta z filmowcami. Duże sieci kinowe w ogóle zrezygnowały z jego wyświetlania. Przede wszystkim bowiem widzowie będą mogli obejrzeć nowy film już tego samego dnia w Netflixie – online, siedząc na kanapie w swoim salonie.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prezydent USA Donald Trump pozwał dziennik „The New York Times”, czterech jego dziennikarzy oraz wydawnictwo Pen...
Właściciel Rolling Stone, Billboard i Variety pozwał Google, oskarżając technologicznego giganta o to, że jego s...
Rodzina Ellisonów poszła na ustępstwa w sporze z prezydentem i dostała zgodę na dużą fuzję. Teraz ma chrapkę na...
Prezydent USA Donald Trump oświadczył w piątek, że ma już chętnych nabywców na TikToka i mógłby dalej przedłużyć...
W piątek 8 sierpnia zakończyło się trwające od 6 maja i kilka razy przedłużane nadzwyczajne walne zgromadzenie w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas