Aktualizacja: 13.10.2015 11:22 Publikacja: 13.10.2015 11:22
Foto: 123rf.com
Jak poinformował wiceprezes agencji Xinhua Long Xinnan, chińska agencja uruchomiła także specjalne platformy informacji dla sektora biznesowego. "Xinhua rozwija usługi w zakresie mediów społecznościowych, zarówno dla odbiorców na chińskim rynku, jak i dla zagranicznych użytkowników, szczególnie młodych, którzy są aktywni w nowych mediach" - powiedział Long Xinnan, który wraz z delegacją odwiedził we wtorek Polską Agencję Prasową.
"Obecność w nowych mediach jest niezbędnym elementem działalności każdej agencji informacyjnej, a skuteczna strategia informacyjna dotycząca mediów społecznościowych jest obecnie największym wyzwaniem każdej agencji, dla której sednem działalności jest wiarygodność" - podkreślała prezes PAP Lidia Sobańska, wskazując na europejskie doświadczenia biznesowe w sektorze mediów społecznościowych.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas