Reklama
Rozwiń
Reklama

Xinhua planuje ofensywę w mediach społecznościowych

Agencja Xinhua uruchomiła na Twitterze specjalne konto w języku angielskim New China, do końca przyszłego roku planuje rozszerzyć swoją działalność w mediach społecznościowych w 13 językach - poza europejskimi także w suahili.

Publikacja: 13.10.2015 11:22

Xinhua planuje ofensywę w mediach społecznościowych

Foto: 123rf.com

Jak poinformował wiceprezes agencji Xinhua Long Xinnan, chińska agencja uruchomiła także specjalne platformy informacji dla sektora biznesowego. "Xinhua rozwija usługi w zakresie mediów społecznościowych, zarówno dla odbiorców na chińskim rynku, jak i dla zagranicznych użytkowników, szczególnie młodych, którzy są aktywni w nowych mediach" - powiedział Long Xinnan, który wraz z delegacją odwiedził we wtorek Polską Agencję Prasową.

"Obecność w nowych mediach jest niezbędnym elementem działalności każdej agencji informacyjnej, a skuteczna strategia informacyjna dotycząca mediów społecznościowych jest obecnie największym wyzwaniem każdej agencji, dla której sednem działalności jest wiarygodność" - podkreślała prezes PAP Lidia Sobańska, wskazując na europejskie doświadczenia biznesowe w sektorze mediów społecznościowych.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama