Multimedialna transformacja GBC

Wydawca „Rzeczpospolitej" i Gazety Giełdy „Parkiet" stawia na nowe kanały komunikacji z czytelnikami. Dzięki internetowi i treściom wideo spółka otwiera nowy etap w rozwoju polskich mediów.

Aktualizacja: 07.10.2015 23:12 Publikacja: 07.10.2015 22:00

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

Wydawcy na świecie masowo zmieniają swój model biznesowy. Postęp technologiczny sprawił, że dotychczasowy sposób zdobywania informacji za pośrednictwem papierowych gazet już się wyczerpał. Dziś stają się więc producentami multimedialnych treści, dystrybuowanych na wielu platformach – zarówno tradycyjnych, jak i cyfrowych. Tę samą drogę obrała spółka Gremi Business Communication (GBC). Efekty są już widoczne.

Cyfrowa rewolucja

Pozostało 92% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Czym jeździć
Technologia, której nie zobaczysz. Ale możesz ją poczuć
Tu i Teraz
Skoda Kodiaq - nowy wymiar przestrzeni
Media
Zmiana na czele „Rzeczpospolitej”. Szułdrzyński nowym redaktorem naczelnym
Media
ATM Grupa kręci nowy film dla Netfliksa. Prezes odniósł się do sporu w rodzinie Solorza
Media
Święto Kina 2024 poniżej oczekiwań
Media
Reklama za rogiem, czyli fenomen cyfrowego outdooru