Multimedialna transformacja GBC

Wydawca „Rzeczpospolitej" i Gazety Giełdy „Parkiet" stawia na nowe kanały komunikacji z czytelnikami. Dzięki internetowi i treściom wideo spółka otwiera nowy etap w rozwoju polskich mediów.

Aktualizacja: 07.10.2015 23:12 Publikacja: 07.10.2015 22:00

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

Wydawcy na świecie masowo zmieniają swój model biznesowy. Postęp technologiczny sprawił, że dotychczasowy sposób zdobywania informacji za pośrednictwem papierowych gazet już się wyczerpał. Dziś stają się więc producentami multimedialnych treści, dystrybuowanych na wielu platformach – zarówno tradycyjnych, jak i cyfrowych. Tę samą drogę obrała spółka Gremi Business Communication (GBC). Efekty są już widoczne.

Cyfrowa rewolucja

Pozostało 92% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie