Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.10.2015 12:59 Publikacja: 19.10.2015 12:59
Foto: Bloomberg
Po pierwszym półroczu 2015 roku wydatki na reklamę online w Polsce wzrosły o 15,7 proc. i sięgnęły 1,45 mld zł. - Jeśli trend ten utrzyma się w kolejnych miesiącach, rok 2015 może zakończyć się rekordową wartością 3 mld zł – podaje IAB. Wydatki na reklamę graficzną wzrosły o 26 proc. , dzięki czemu zwiększyła ona swój udział w rynku cyfrowej reklamy o prawie 4pkt proc. - W dużym stopniu na tempo rozwojowe tego formatu ma wpływ wideo on-line z dynamiką na poziomie 33 proc. oraz reklama w mediach społecznościowych, której wartość podwoiła się. Pozostałe formaty także zanotowały wzrosty, oprócz e-mail marketingu, który wyhamował zmniejszając swą wartość o około 5 mln zł. Dwucyfrowy wzrost zanotował marketing w wyszukiwarkach ( o 11 proc.), zaś ogłoszenia zanotowały indeks na poziomie 8 proc. Warto także zwrócić uwagę na utrzymującą się wysoką trzycyfrową dynamikę wydatków reklamowych w urządzeniach mobilnych, która wzrosła o 282 proc. i pozyskuje już ponad 14 proc. tortu reklamowego online – podaje IAB.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Rada ministrów przyjęła dziś projekt nowelizacji ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa. To drugie podej...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Warner Bros. Discovery, właściciel TVN, ponownie jest na sprzedaż. Gigant medialny poinformował, że otrzymał lic...
Wydawca dziennika „Rzeczpospolita” uruchomił nową platformę sprzedażową – sklep.rp.pl. Od teraz czytelnicy mogą...
Serwis rp.pl wprowadza nową funkcjonalność, która pozwala czytelnikom odsłuchiwać artykuły „Rzeczpospolitej” w w...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Samorząd Mazowsza po raz drugi organizuje Kongres Mazowieckich Mediów Lokalnych. Zwieńczony zostanie przyznaniem...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas