Aktualizacja: 07.10.2015 23:29 Publikacja: 07.10.2015 22:00
2 zdjęcia
ZobaczFoto: 123RF
Kampanie internetowe planowane przez specjalnie przygotowane do tego zautomatyzowane platformy przeżywają właśnie na swój intensywny rozkwit. Będzie to miało wpływ na styl pracy całej branży reklamowej.
Z szacunków domu mediowego MEC wynika, że już co piąta złotówka na reklamę graficzną w Polsce zostanie w tym roku wydana właśnie w ramach systemu zautomatyzowanej sprzedaży, a tzw. rynek programmatic osiągnie wartość ok. 250 mln zł, czyli 10 proc. wartości całego rynku.
– Naszą strategią jest jakościowe, odpowiedzialne dziennikarstwo oraz mocno sprofilowane treści: pod potrzeby ws...
Właściciel brytyjskiego tabloidu „Daily Mail”, DMGT, poinformował, że zawarł umowę o wartości 500 milionów funtó...
PTWP S.A. zawarła umowę inwestycyjną z funduszem Pluralis B.V., strategicznym inwestorem medialnym w spółce będą...
Warner Bros. Discovery otrzymało trzy wstępne oferty przejęcia. Oferenci to: Paramount, Skydance, Comcast oraz N...
Dzięki Funduszom Europejskim dla Polski Wschodniej (FEPW) firmy z tego regionu mają nowe możliwości na finansowanie innowacyjnych pomysłów. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) oferuje startupom w Polsce Wschodniej dostęp do siedmiu Platform startowych, które dają realne wsparcie lokalnych biznesów i zwiększenie konkurencyjność przedsiębiorstw. Są to partnerstwa ośrodków innowacji dające darmowe, kompleksowe programy wsparcia startupów od momentu rejestracji spółki.
„Mordercy Jarosława Ziętary wciąż są nieznani i bezkarni. Dziennikarze, piszący o sprawie zostali oskarżeni” - n...
Robotyzacja procesów budowlanych przestała być futurystyczną wizją. Staje się realnym narzędziem, które można zastosować tu i teraz. Na współczesnym placu budowy rola człowieka będzie się zmieniać – mówi Mirosław Rzeszutko, Head of Product Management w firmie wienerberger.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas