Reklama
Rozwiń
Reklama

Algorytmy rządzą reklamą

Reklamodawcy coraz precyzyjniej mogą docierać do pożądanych użytkowników internetu. Już 89 proc. firm korzysta z automatyzacji.

Aktualizacja: 07.10.2015 23:29 Publikacja: 07.10.2015 22:00

Foto: 123RF

Kampanie internetowe planowane przez specjalnie przygotowane do tego zautomatyzowane platformy przeżywają właśnie na swój intensywny rozkwit. Będzie to miało wpływ na styl pracy całej branży reklamowej.

Z szacunków domu mediowego MEC wynika, że już co piąta złotówka na reklamę graficzną w Polsce zostanie w tym roku wydana właśnie w ramach systemu zautomatyzowanej sprzedaży, a tzw. rynek programmatic osiągnie wartość ok. 250 mln zł, czyli 10 proc. wartości całego rynku.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama