Tradycyjne sklepy przetrwają. Część rzeczy, jak ubrania, pewnie będziemy kupować w sieci, ale niektóre typy produktów najpierw będziemy jednak chcieli obej...
W ubiegłym roku wydatki na reklamy w Polsce wzrosły o 4,5 proc. i przekroczyły 7,6 mld zł - szacuje agencja SMG. W tym z uwagi na gospodarcze zawirowania i...
To będzie bardzo ciekawy rok, m.in. z uwagi na zmianę zarządu w TVP – mówi Markus Tellenbach, prezes TVN. Spodziewa się, że rynek reklamy telewizyjnej będz...
Telewizja pokaże wiosną kolejne edycje programów „Twoja twarz brzmi znajomo”, „Piekielnej kuchni”, „Tańca z gwiazdami”, „Must be the music” i „Naszego nowe...
4 tysiące blogerów, 30 tysięcy użytkowników i ponad 250 tysięcy odsłon miesięcznie – to statystyki nowej platformy zrzeszającej polskich autorów blogów.
Na stadionie Legii rusza najnowocześniejsza platforma Wi-Fi na świecie. Kibice za jej pośrednictwem zamówią katering, pamiątki, obejrzą powtórki goli, a na...
Ponad jedna piąta wszystkich odsłon w Internecie jest w Polsce realizowana z urządzeń wykorzystujących przeglądarkę Chrome – 47.x. Za nią plasuje się Firefox.
Prawie co piąta osoba, której jakaś firma wysyłała za dużo maili i innych komunikatów marketingowych, rezygnuje z jej usług – wynika z najnowszych badań. J...