Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 17.05.2016 21:00 Publikacja: 17.05.2016 21:00
2 zdjęcia
ZobaczFoto: 123RF
Cztery lata temu podczas Euro TVP odnotowała według cenników reklamowych 122,5 mln zł wpływów – szacował Nielsen Audience Mesurement. Po uwzględnieniu rabatów było to mniej więcej tyle, na ile obaj nadawcy mogą liczyć łącznie w tym roku.
Paweł Bronisz, manager ds. kampanii wieloekranowych w SMG Polska, zakłada łączne wpływy nadawców na poziomie ok. 50 mln zł. Dodaje, że mogą się one zwiększyć w razie awansu Polaków do fazy pucharowej. – Stacje wprowadziły zróżnicowanie cen dla tego etapu mistrzostw i w przypadku udziału naszej reprezentacji ceny spotów rosną około trzykrotnie. Każda faza pucharowa z udziałem Polaków może przynieść dodatkowe 4 mln zł przychodu do podziału między TVP i Polsat – mówi Bronisz.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Dla coraz większej liczby osób źródłem informacji o promocjach czy cenach w sklepach są już ich telefony, a nie...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Ponad 150 uczestników, 23 ekspertów i jedno kluczowe pytanie: czy technologia zmienia komunikację bezpowrotnie?
Żona Zygmunta Solorza, Justyna Kulka, została w czwartek odwołana z rady nadzorczej Cyfrowego Polsatu. Akcjonari...
Najbardziej opiniotwórczym medium września została „Rzeczpospolita" z wynikiem 4,3 tys. odniesień w innych media...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
„Rzeczpospolita”, lider opiniotwórczości w Polsce i zaufane źródło wiedzy dla przedsiębiorców, prawników, ekonom...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas