New York Times: Twitter chce przejąć Yahoo

Twitter jest zainteresowany przejęciem Yahoo.

Snapchat przegonił w ilości użytkowników Twittera

Niemal 150 mln osób na całym świecie używa codziennie aplikacji Snapchat.

Jednolity rynek cyfrowy UE ważny dla polskich firm

Rozwój jednolitego rynku cyfrowego UE jest szczególnie ważny dla nowych graczy z Europy Środkowo-Wschodniej, w tym polskich firm; chodzi o to, by nie było...

Telewizje wabią psią widownię

W sobotę w Polsce ruszy pierwszy program... dla psów. Na świecie całodobowe kanały dla zwierząt odbiera ponad 20 mln gospodarstw domowych.

Polska poligrafia coraz mocniej stoi eksportem

Wartość sprzedaży polskiego sektora poligraficznego w Polsce w 2015 roku sięgnęła 13,9 mld zł. To o 7 proc. więcej niż przed rokiem. W przyszłym roku polig...

Aż 36 proc. polskich internautów blokuje reklamy

Aż 36 proc. polskich internautów blokuje reklamy. Głównie dlatego, że są denerwujące.

Łączne przychody klubów piłkarskich ze Starego Kontynentu w sezonie 2014/2015 sięgnęły 22 mld euro

Łączne przychody klubów piłkarskich ze Starego Kontynentu w sezonie 2014/2015 sięgnęły 22 mld euro. Kolejny sezon może przynieść przetasowanie wśród najwię...

#RZECZoBIZNESIE: Włodzimierz Schmidt: Reklama internetem stoi

Ubiegły rok był rekordowy dla reklamy w internecie. Po raz pierwszy w historii, wartość nakładów przewyższyła wydatki na marketing w telewizji.

ZPAV zachęci media i lokale do polskiej muzyki

W I kw. sprzedaż polskiej muzyki rosła szybciej niż rynek. Producenci chcą, by przekładało się to na jej popularność w lokalach usługowych i rozrywkowych.

PBI wraca do współpracy z Gemiusem

Spółka Polskie Badanie Internetu zrezygnowała jednak ze współpracy z GfK Polonia zakresie realizowania badania ruchu w polskim internecie i powraca do wspó...

Reklama
Reklama

Komisja Europejska, we współpracy z Facebookiem, Twitterem, YouTube i Microsoftem, będzie walczyć z hejtem w Internecie

We współpracy z Facebookiem, Twitterem, YouTube i Microsoftem stworzyła kodeks postępowania, który ma ułatwić walkę z mową nienawiści szerzącą się w Intern...

Jedna piąta polskich internautów rezygnuje z telewizji

Nie oglądają telewizji już wcale lub co najwyżej przez godzinę dziennie – wynika z badania domu mediowego Mindshare Polska.

Konrad Piasecki przechodzi do Radia Zet

Dziennikarz RMF FM Konrad Piasecki od 1 września będzie pracował w Radiu Zet - podała stacja na Twitterze. W Radiu Zet Piasecki ma zastąpić Monikę Olejnik

Alphabet wraz z Facebookiem, Baidu, Yahoo! i Microsoftem to rosnąca potęga przychodów rynku mediowego

Wraz z Facebookiem, Baidu, Yahoo! i Microsoftem Alphabet – czyli dawny Google – zagarnia już ponad jedną trzecią wszystkich wpływów 30 największych koncern...

Google wygrał wojnę patentową z Oracle

Spór pomiędzy Google i Oracle o nielegalne wykorzystanie elementów Javy w Androidzie w końcu dobiegł końca.

Spotify wciąż nie zarobił

Przychody szwedzkiego serwisu muzycznego wzrosły w ubiegłym roku do 1,95 mld euro, to jednak nie wystarczyło firmie, by w końcu wypracować zysk.

#RZECZoBIZNESIE: Adam Kiciński: Chcemy robić najlepsze gry na świecie

Krew i Wino to drugi i zarazem ostatni dodatek do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, kończący serię. Pozostaje pytanie, co po Geralcie z Rivii?

Internauci pokochali „Grę o tron”

Jedna czwarta polskich użytkowników sieci ogląda co najmniej cztery seriale równolegle. Oprócz „Gry o tron" najpopularniejsi są „Wikingowie", „Sherlock" i...

AT&T zainteresowane Yahoo!

Po początkowym wahaniu to operator AT&T złożył ofertę na zakup internetowych aktywów Yahoo. Z gry raczej wypadł natomiast Verizon.

Unia chce zmienić prawo dla mediów

Da więcej swobody w plasowaniu reklam telewizyjnych w czasie najlepszej oglądalności, ale obciąży też nowymi obowiązkami serwisy VoD.

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama