Polacy chcą telewizji „a la carte”

Już prawie połowa internautów chciałaby móc wykupywać sobie dowolne kanały do oglądania w płatnej telewizji. Najczęściej byłyby to HBO i Canal+.

Aktualizacja: 31.08.2016 07:01 Publikacja: 30.08.2016 20:20

Polacy chcą telewizji „a la carte”

Foto: Bloomberg

Z najnowszego badania VideoTrack II domu mediowego MEC wynika, że dowolność w konstruowaniu pakietów kanałów płatnej telewizji chce mieć już ponad 46 proc. internautów. – Tylu chciałoby kupować dostęp do oferty dowolnie wybranych stacji, a nie – jak obecnie – w ramach całego odgórnie zdefiniowanego pakietu. Czołówkę najbardziej pożądanych w takim ujęciu kanałów tworzą HBO (42 proc. wskazań internautów), Canal+ (27 proc.), National Geographic (19 proc.) i Discovery (16 proc.) – podaje MEC.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama