Polskie Radio 24 powalczy z Tok FM

Od września na częstotliwościach Czwórki rusza informacyjno-publicystyczny kanał Polskie Radio 24.

Aktualizacja: 31.08.2016 07:04 Publikacja: 30.08.2016 16:55

Polskie Radio 24 powalczy z Tok FM

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Stacja nie jest całkowitą nowością, bo nadaje od października 2013 roku, tyle, że tylko w wersji cyfrowej naziemnej, a Polacy nie mają odbiorników do  słuchania takich kanałów. Kanał będzie nadawany w eterze zarówno analogowo, jak i cyfrowo, 24 godziny na dobę. Czwórkę zastąpi w eterze 1 września o 6 rano.

Michał Chodurski, szef anteny, podaje, że kanał ma być kierowany do słuchaczy w średnich i dużych miastach, którzy mają ponad 30 lat. Liczy, że stacja będzie mieć  wyższy udział w rynku słuchalności niż obecnie ma Czwórka (według ostatnich badań RadioTrack za maj-lipiec było to  0,4 proc. udziałów, podczas gdy Tok Fm miało udział na poziomie 1,8 proc.). – Spodziewamy się wzrostu słuchalności, choć bardziej do poziomu Dwójki  (aktualnie 0,5 proc. -red.), bo to są poziomy słuchalności dla stacji tak sformatowanych – uważa Chodurski. Pytany o konkurencję dla Polskiego Radia 24 wymienia Radio Maryja i Tok FM.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama