Polskie Radio 24 powalczy z Tok FM

Od września na częstotliwościach Czwórki rusza informacyjno-publicystyczny kanał Polskie Radio 24.

Aktualizacja: 31.08.2016 07:04 Publikacja: 30.08.2016 16:55

Polskie Radio 24 powalczy z Tok FM

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Stacja nie jest całkowitą nowością, bo nadaje od października 2013 roku, tyle, że tylko w wersji cyfrowej naziemnej, a Polacy nie mają odbiorników do  słuchania takich kanałów. Kanał będzie nadawany w eterze zarówno analogowo, jak i cyfrowo, 24 godziny na dobę. Czwórkę zastąpi w eterze 1 września o 6 rano.

Michał Chodurski, szef anteny, podaje, że kanał ma być kierowany do słuchaczy w średnich i dużych miastach, którzy mają ponad 30 lat. Liczy, że stacja będzie mieć  wyższy udział w rynku słuchalności niż obecnie ma Czwórka (według ostatnich badań RadioTrack za maj-lipiec było to  0,4 proc. udziałów, podczas gdy Tok Fm miało udział na poziomie 1,8 proc.). – Spodziewamy się wzrostu słuchalności, choć bardziej do poziomu Dwójki  (aktualnie 0,5 proc. -red.), bo to są poziomy słuchalności dla stacji tak sformatowanych – uważa Chodurski. Pytany o konkurencję dla Polskiego Radia 24 wymienia Radio Maryja i Tok FM.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie