Reklama

„Rzeczpospolita" z najwyższą sprzedażą e-wydań

W lipcu łączna sprzedaż elektronicznych wydań czterech największych gazet ogólnopolskich wzrosła rok do roku o 10,7 proc. Analogiczny wynik „Rz" był lepszy, bo sięgał 16,1 proc.

Aktualizacja: 06.09.2016 16:35 Publikacja: 06.09.2016 16:07

„Rzeczpospolita" miała dzięki temu najwyższą e-sprzedaż – wynosiła ona według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (pokazujących sprzedaż e-wydań) 11,06 tys. egz. Kolejny był w zestawieniu „Dziennik gazeta Prawna" z wynikiem 10,4 tys. egz. (wzrost r/r o 11,7 proc.), a następne: „Gazeta Wyborcza" (1,87 tys. egz., spadek r/r o 16 proc.) i bulwarowy „Fakt" (215 egz., wzrost rok do roku o 1,4 proc.).

Łączna sprzedaż e-wydań tych tytułów („Super Express" nie ma e-wydań) wynosiła w lipcu 23,56 tys. egz. i była o 10,7 proc. wyższa niż rok wcześniej w tym samym miesiącu. Całkowita sprzedaż pięciu największych ogólnopolskich gazet wynosiła według danych ZKDP (tzw. sprzedaż ogółem) 639,1 tys. egz. i była o 6,9 proc. niższa niż rok wcześniej.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
II edycja Kongresu Mazowieckich Mediów Lokalnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Media
Wolność prasy zagrożona? Pentagon zmienia politykę, dziennikarze protestują
Media
Duży atak hakerski na użytkowników platformy Discord. Mogły wyciec dane 70 tys. osób
Media
Analityk dołożył swoje 10 groszy do Cyfrowego Polsatu. Kurs mocno w górę
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
„Rzeczpospolita” rozwija PRO.RP.PL. Rusza nowa sekcja „Podatki”
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama