Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.09.2016 19:12 Publikacja: 11.09.2016 18:59
Foto: 123RF
Jak szacuje Łukasz Wyglądała, dyrektor ds. mediów cyfrowych w Carat Polska, przyszłoroczny wzrost wydatków na reklamę uplasuje Polskę na czwartym miejscu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej pod względem dynamiki wzrostu (po Czechach, Rumunii i Estonii).
– Zwiększenie globalnych wydatków reklamowych nastąpi za sprawą inwestycji w media cyfrowe, których prognozowane tempo wzrostu osiągnie w 2017 r. wartość 16,1 proc., w porównaniu z 13,7 proc. w 2016 r. Szczególnie silny wzrost odnotuje reklama na urządzeniach mobilnych, reklama wideo oraz wydatki na media społecznościowe – mówi Wyglądała.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas