Rosja: Nie ma kryzysu w reklamie

Rosyjski rynek reklam rośnie, pomimo, że gospodarka znajduje się w kryzysie. Wart już jest 160 mld rubli (2,46 mld dol.).

Publikacja: 30.08.2016 19:34

Rosja: Nie ma kryzysu w reklamie

Foto: Fotorzepa, Jakub Ostałowski jo Jakub Ostałowski

Dane za pierwsze półrocze podało Stowarzyszenie Agencji Komunikacji Rosji (AKAR). Rynek zyskał 17 proc. w ujęciu rocznym i wart jest 160 mld rubli. Najwięcej reklam zgarnia telewizja (71,3-71,8 mld rubli), wzrost tutaj wyniósł 17 proc..

Szybko do przodu idzie internet, który przyciągnął 55-63 mld rubli ( w zależności od metody oceny) - o 26-30 proc. więcej niż rok wcześniej. Reklama zewnętrzna zyskała 8 proc. i warta jest 16,8 mld rubli. Najmniej reklam przyciągnęły rozgłośnie radiowe (6,7 mld rubli), ale i tutaj odnotowano wzrost o 8 proc..

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama