"Dziennik Gazeta Prawna": Jesteś cyfrowym wszystkożercą, e-minimalistką, a może zamożnym pragmatykiem?

20 mln dorosłych Polaków korzystających z internetu to już potężna grupa. Raport McKinsey & Company mówi o silnym oddziaływaniu użytkowników sieci na gospodarkę i dzieli ich na kilka plemion - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Publikacja: 05.09.2016 07:20

"Dziennik Gazeta Prawna": Jesteś cyfrowym wszystkożercą, e-minimalistką, a może zamożnym pragmatykiem?

Foto: 123rf

PAP

Internauta internaucie nierówny. Statystycznie każdy spędza w sieci już sześć godzin dziennie, 90 proc. korzysta z WiFi w domu, to jednak - jak wynika z najnowszego raportu "Cyfrowi Polacy - konsumenci w czasach e-rewolucji" wśród użytkowników internetu wyłania się kilka grup. Analitycy McKinsey & Company wymieniają sześć najbardziej charakterystycznych: "Cyfrowi wszystkożercy", "Aspirujące entuzjastki", "Cyfrowy Kowalski", "Zamożny pragmatyk", "E-minimalistki", "Staroświecki internauta". Płeć poszczególnych grup jest odzwierciedleniem tego, czy mężczyźni, czy kobiety stanowią w niej większość.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie