Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 07.09.2016 07:07 Publikacja: 06.09.2016 19:57
Foto: 123RF
Już w tym roku będą one sześciokrotnie wyższe niż w ubiegłym i sięgną 367 mln dol., a za dwa lata wzrosną aż do 1,76 mld dol. – prognozuje amerykański eMarketer. To oznacza, że firma Evana Spiegla pokona wreszcie jedno z największych wyzwań i zacznie zwiększać dotychczas niskie wpływy, które zagrażały jej rozwojowi, pomimo że już na koniec ubiegłego roku z platformy korzystało każdego dnia aż 110 mln młodych internautów. Obecnie według szacunków amerykańskich mediów ze Snapchata globalnie korzysta każdego dnia więcej osób niż z Twittera. Jeszcze do niedawna jedynymi źródłami wpływów Snapchata, i to wyłącznie w Stanach Zjednoczonych, była tzw. sekcja Discover, czyli kanały profesjonalnych mediów, które powykupywały sobie takie potęgi, jak CNN, BuzzFeed, Cosmopolitan, magazyn „People", Food Network czy MTV. Bardziej klasycznych form reklam Snapchat wystrzegał się, być może nauczony złymi pierwszymi doświadczeniami na tym polu. Kiedy jesienią 2014 r. Universal Pictures wykupił na platformie wideotrailer horroru „Going with Ouija", kierowanego do młodego widza (jego ikonka pojawiała się użytkownikom pomiędzy kontaktami prywatnymi), amerykańskie nastolatki przyjęły to z niechę- cią.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Kapitalizacja grupy zbudowanej przez Zygmunta Solorza podniosła się dziś o ponad 700 mln zł. Inwestorzy wzięli p...
„Rzeczpospolita” poszerza ofertę specjalistycznego serwisu PRO.RP.PL o nową sekcję „Podatki”, przygotowaną z myś...
Szara strefa transmisji wideo w sieci w ciągu roku wzrosła nad Wisłą o 5 proc., jednocześnie skuteczność usuwani...
Teza, że platformy streamingowe zdominują tradycyjną telewizję traci sens. Dziś zasięg i oglądalność kanałów lin...
„Rzeczpospolita” została uznana za Medium Transformacji Energetycznej w konkursie eMobility Media Awards. Nagrod...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas