Ponad 90 proc. przedsiębiorstw oferujących produkty, usługi i rozwiązania dla biznesu planuje rozwijać e-handel. Ogromny potencjał widać zwłaszcza na rynku...
W 2021 r. tanie sklepy urosły aż o 12,3 proc., choć cały rynek zyskał jedynie 3,2 proc. Wysoka inflacja napędza im nowych klientów. W efekcie za kilka lat...
Do Polski w ub.r. trafiło aż o 67 proc. więcej towarów naruszających własność intelektualną niż w 2018 r. Nielegalny proceder przez wojnę przybierze na sile.
Opcja rezygnacji z papierowych paragonów pojawiła się już w maju 2020 r., ale wciąż są rzadko używane. Firmy winią za to przepisy i opóźnione certyfikowanie.
W niemieckich marketach i sklepach jest coraz więcej pustych półek. Dostanie oleju słonecznikowego często graniczny z cudem, ale brak i innych produktów. C...
Dobra wiadomość dla klientów – w najbliższą niedzielę, 24 kwietnia, sklepy będą mogły działać normalnie. To jeden z nielicznych wyjątków przewidzianych na...
Polski biznes ulokowany w centralnej i zachodniej części Ukrainy wciąż działa, choć na mocno zwolnionych obrotach i w ciągłym zagrożeniu rosyjskimi nalotami.
W związku z obchodami Dnia Ziemi Carrefour zaoferuje klientom aż 25 proc. rabatu na towary na wagę, jeśli zostaną wykorzystanie opakowania typu pudełka lub...
Ich obroty są wciąż o 3 mld zł niższe niż przed pandemią, co oznacza wielkie wyzwanie, choćby dla centrów handlowych. Obroty w internecie rosną za to coraz...
Adam Miszczyszyn, który jest związany z firmą od 20 lat, a od 12 lat pracuje w jej strukturach poza Polską, został teraz prezesem sieci u naszych południow...
W marcu część serwisów e-commerce zanotowała spadki, ale branża ma wciąż zdecydowanie rosnąć. Problemem zwłaszcza dla firm azjatyckich są ograniczenia w lo...