Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 02.11.2025 14:15 Publikacja: 29.03.2023 13:31
Foto: Bloomberg
Pepsi zaprezentowało już nowe, które zostanie wprowadzone w Ameryce Północnej jeszcze tej jesieni. Zmiany wejdą na całym świecie w przyszłym roku. Marketingowcy komentują, że nowe logo wygląda bardzo podobnie do wersji z lat 90., która najwyraźniej zapadła ludziom w pamięć, ale zawiera nowe elementy, które czynią je bardziej nowoczesnym, w tym inną czcionkę i kolor, a także nową ramkę. Zmiany mają na celu nie tylko lepsze dopasowanie się do wspomnień ludzi, ale także zwrócenie uwagi na linię zero cukru Pepsi – kluczową część planu rozwoju firmy w najbliższych latach.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Małe smakowe wódki są bardzo popularne na stacjach benzynowych. Mają na nich większy udział w sprzedaży alkoholu...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Współzałożyciel kultowej marki lodów Ben & Jerry’s ogłosił, że jego firma macierzysta Unilever uniemożliwiła mu...
Sąd w Katowicach zgodził się na prośbę Henryka Kani, upadłego „króla kabanosów", o udzielenie mu listu żelaznego...
21 października w Warszawie odbyła się konferencja Plant Powered Perspectives 25. Uczestnicy zaprezentowali wiel...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Kawa w Stanach Zjednoczonych jest coraz droższa. Cła Donalda Trumpa, nałożone na największych światowych eksport...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas