Reklama

Pepsi zmienia logo, klienci mogą powiedzieć: "nie, dziękuję"

Choć wydaje się, że to jeden z najbardziej znanych wizerunków na świecie, to firma jeszcze w tym roku zacznie rewolucyjną zmianę swojego logo. W Polsce zobaczymy je dopiero za rok, wcześniej Amerykanie

Publikacja: 29.03.2023 13:31

Pepsi zmienia logo, klienci mogą powiedzieć: "nie, dziękuję"

Foto: Bloomberg

Pepsi zaprezentowało już nowe, które zostanie wprowadzone w Ameryce Północnej jeszcze tej jesieni. Zmiany wejdą na całym świecie w przyszłym roku. Marketingowcy komentują, że nowe logo wygląda bardzo podobnie do wersji z lat 90., która najwyraźniej zapadła ludziom w pamięć, ale zawiera nowe elementy, które czynią je bardziej nowoczesnym, w tym inną czcionkę i kolor, a także nową ramkę. Zmiany mają na celu nie tylko lepsze dopasowanie się do wspomnień ludzi, ale także zwrócenie uwagi na linię zero cukru Pepsi – kluczową część planu rozwoju firmy w najbliższych latach.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Przemysł spożywczy
Ceny kawy w USA rosną przez cła Trumpa – palarnie biją na alarm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama