Więcej handlowców akceptuje karty
Przybywa punktów handlowo – usługowych akceptujących płatności kartą. Potwierdzają to nie tylko „twarde" dane NBP, ale także badania rynkowe.
Polacy chcą luksusu na talerzu
77 proc. konsumentów nie kupuje towarów spożywczych premium z powodu zbyt wysokich cen. Z badań wynika, że oceniają je jednak znacznie wyżej niż wynoszą fa...
Komputery jednak w odwrocie
Choć miniony rok na wielu rynkach przyniósł wstrzymanie trendu spadkowego w segmencie komputerów, a w niektórych przypadkach nawet wzrost sprzedaży, to kol...
Kosmetyki ciągną do sieci
W grudniu 2014 roku e-drogerie odwiedziło 1,9 mln użytkowników sieci (9 proc. wszystkich internautów w wieku ponad 7 lat), podczas gdy w grudniu poprzednie...
Dywidenda w naturze
Brytyjska sieć Marks&Spencer postanowiła przekazać drobnym akcjonariuszom dywidendę w postaci rabatowej karty na zakupy - podał „Le Figaro”