33 proc. udział marek własnych

Pod własnymi brandami sieci sprzedają już w Polsce co trzeci produkt. A rynek wciąż rośnie.

Więcej handlowców akceptuje karty

Przybywa punktów handlowo – usługowych akceptujących płatności kartą. Potwierdzają to nie tylko „twarde" dane NBP, ale także badania rynkowe.

Galerie Alkoholi dla Carrefour

Francuska grupa chce przejąć w Polsce sieć sklepów Galerie Alkoholi, należącej do grupy Belvedere

Dobry pierwszy kwartał Amiki Wronki

Amica Wronki zapowiada dobre wyniki za pierwszy kwartał 2015 r. Kolejny będzie znacznie trudniejszy także z powodu sytuacji w Rosji

Apart sprzedaje zegarki na targach w Bazylei

Bursztyn od lat podbija zagraniczne rynki, ale teraz przyszedł czas także na zegarki. Apart zaczyna światową sprzedaż dwóch marek – dowiedziała się „Rz”.

Polacy chcą luksusu na talerzu

77 proc. konsumentów nie kupuje towarów spożywczych premium z powodu zbyt wysokich cen. Z badań wynika, że oceniają je jednak znacznie wyżej niż wynoszą fa...

Komputery jednak w odwrocie

Choć miniony rok na wielu rynkach przyniósł wstrzymanie trendu spadkowego w segmencie komputerów, a w niektórych przypadkach nawet wzrost sprzedaży, to kol...

Kosmetyki ciągną do sieci

W grudniu 2014 roku e-drogerie odwiedziło 1,9 mln użytkowników sieci (9 proc. wszystkich internautów w wieku ponad 7 lat), podczas gdy w grudniu poprzednie...

23 mln sztuk AGD z Polski w 2015

W 2015 r. z taśm produkcyjnych może zjechać do 23 mln sztuk sprzętu.

Dywidenda w naturze

Brytyjska sieć Marks&Spencer postanowiła przekazać drobnym akcjonariuszom dywidendę w postaci rabatowej karty na zakupy - podał „Le Figaro”

Pacyfik ważniejszy niż Atlantyk

Amerykanie bardziej skupiają się na negocjacjach porozumienia z krajami regionu Pacyfiku niż z UE. Bez niego nie będzie sukcesu TTIP.

DHL uruchamia internetowy pasaż handlowy

Potentat branży logistycznej uruchomił w Polsce własny pasaż internetowy.

Na zakupy ze smartfonem w ręku

Polacy coraz częściej traktują tradycyjne sklepy jak okna wystawowe – tylko towar oglądają, ale kupują go online.

Europa proponuje USA wolny handel za wolny gaz

Podróż Tuska za Atlantyk ma dodać wigoru trudnym negocjacjom układu o współpracy gospodarczej TTIP.

Rękodzieło na Nasdaq

Internetowy sklep z rękodziełem dla przedsiębiorczych artystów i rzemieślników planuje ze sprzedaży akcji na giełdzie w Nowym Jorku zebrać 100 mln dolarów.

Nigeria, Turcja i Niemcy celem rodzimego e-handlu

Polskie sklepy internetowe powinny wyjść z ofertą za granicę. Najlepiej do Niemiec, Turcji i Nigerii – twierdzą eksperci.

Mniej Adidasa w Rosji

Producent artykułów sportowych zmienił plany dotyczący rynku rosyjskiego. W tym roku zamknie tam 200 sklepów.

Greckie owoce nie wjadą

Sadownicy z Grecji nie widzą sensu w proponowanym przez Rosję przerobie greckich owoców na terenie Federacji.

Przybywa klientów w centrach handlowych

Po kiepskich wynikach stycznia widać odbicie jeśli chodzi o liczbę wizyt w centrach handlowych w Polsce

Co piąta sieć ma straty

Średnia rentowność w branży zmalała poniżej 1 proc. Już co piąta z największych firm ma straty.