Reklama
Rozwiń

Nowe kłopoty Gap

Lojalni klienci amerykańskiej marki odzieżowej Gap codziennie dostają na skrzynkę wyjątkową ofertę. Odzież Gapa jest tania jak nigdy, a sama marka w kolejnych kłopotach.

Publikacja: 23.08.2016 00:01

Nowe kłopoty Gap

Foto: Bloomberg

Gap był obecna w Polsce, kiedy Empik jeszcze handlował odzieżą. Wycofał się także z powodu niezbyt trafionej oferty i wysokich, jak na polski rynek cen. Na świecie GAP jest marką kultową, ale tanią. W Polsce aspirowała do półek ekskluzywnych. To prawda, było dużo przecen, co jednak spowodowało podejrzenia, że „coś jest nie tak".

I rzeczywiście tak było. Zdecydowanie nie wypaliła kampania „Ubierz się zwyczajnie", kiedy Gap zaangażował jako twarze marki Anjelicę Houston i Elisabeth Moss. Nie pomogło, bo aktorki i modelki w zwykłych ubraniach nie przekonały rynku. Młodzi ludzie wcale nie chcieli się ubierać „normalnie", jak dotychczas. Od Gapa, podobnie jak od innych popularnych marek oczekiwali trochę szaleństwa w każdym razie odzieży, która wyróżniała się by czymś więcej, niż samym napisem GAP.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Sankcje przedłużone. Kraje „przyjazne" Rosji domykają drzwi
Handel
Howard Lutnick ogłasza sukces. Umowa handlowa USA z Chinami sfinalizowana
Handel
Mała czarna za chwilę będzie na wagę złota
Handel
Tragedia w polskim magazynie Amazona. Nie żyje 48-letni pracownik
Handel
Amazon inwestuje w Wielkiej Brytanii. 40 mld funtów w ciągu trzech lat