Nowe kłopoty Gap

Lojalni klienci amerykańskiej marki odzieżowej Gap codziennie dostają na skrzynkę wyjątkową ofertę. Odzież Gapa jest tania jak nigdy, a sama marka w kolejnych kłopotach.

Publikacja: 23.08.2016 00:01

Nowe kłopoty Gap

Foto: Bloomberg

Gap był obecna w Polsce, kiedy Empik jeszcze handlował odzieżą. Wycofał się także z powodu niezbyt trafionej oferty i wysokich, jak na polski rynek cen. Na świecie GAP jest marką kultową, ale tanią. W Polsce aspirowała do półek ekskluzywnych. To prawda, było dużo przecen, co jednak spowodowało podejrzenia, że „coś jest nie tak".

I rzeczywiście tak było. Zdecydowanie nie wypaliła kampania „Ubierz się zwyczajnie", kiedy Gap zaangażował jako twarze marki Anjelicę Houston i Elisabeth Moss. Nie pomogło, bo aktorki i modelki w zwykłych ubraniach nie przekonały rynku. Młodzi ludzie wcale nie chcieli się ubierać „normalnie", jak dotychczas. Od Gapa, podobnie jak od innych popularnych marek oczekiwali trochę szaleństwa w każdym razie odzieży, która wyróżniała się by czymś więcej, niż samym napisem GAP.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Rosyjski import gwałtownie spada. Putin nie przekonał Chińczyków
Handel
Haribo porozumiało się z Lidlem. Słynne żelki wrócą do sklepów sieci
Handel
Wolimy kupować ubrania online. Znikają kolejne sklepy odzieżowe
Handel
Biedronka na podium, Lidl za Dino, a ceny rosną. Nowy koszyk cenowy
Handel
Katastrofalna decyzja dla eksportu. Odwołany przetarg na terminal zbożowy w Gdańsku