Reklama

Biedronka: Cudze marże nęcą bardziej niż własne

Nowa inwestycja Biedronki w produkcję zup to przejaw zacierania granic między firmami handlowymi i produkcyjnymi, które budują własne sieci sprzedaży.

Aktualizacja: 12.08.2016 07:33 Publikacja: 11.08.2016 19:57

Foto: Fotorzepa

Lider handlu detalicznego w Polsce, spółka JMP, właściciel sieci Biedronka, nie zadowala się już samą sprzedażą. Ma apetyt na więcej. Na początek na gotowe do spożycia zupy, których fabryka właśnie ruszyła. JMP wybudowała ją za 30 mln zł w Parzniewie koło Warszawy, obok działającego od dwóch lat centrum dystrybucyjnego firmy.

Czy zupy będą początkiem większej produkcji – tego na razie spółka nie chce komentować. – Na tym etapie za wcześnie jest na nowe przedsięwzięcia o podobnej skali – wyjaśnia biuro prasowe JMP, dodając, że firma czeka też na reakcje klientów. Wiadomo jednak, że w zanadrzu ma jeszcze inny produkcyjny projekt – joint venture z firmą Vwershold, która ma się zająć zarówno importem, jak i produkcją dań azjatyckich.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Elon Musk nie jest już najbogatszym człowiekiem świata. Jest nowy król bogactwa
Biznes
Rosyjskie drony nad Polską, strategia rozwoju do 2035 i IPO Smyka
Biznes
Tak handel może skorzystać na cyfrowej rewolucji
Biznes
Abramowicz i Janukowycz przegrali z Brukselą. Pozostają na czarnych listach, odcięci od majątków
Biznes
43 mld euro z UE dla Polski, wyzwanie demograficzne i rozwój energetyki w Afryce
Reklama
Reklama