Lody i hamburgery Buffetta długo w Polsce nie zabawiły

Sieć barów Dairy Queen, którą kupił Warren Buffett, miała podbić Europę, zaczynając od Polski. Nie udało się.

Publikacja: 18.08.2016 15:45

Lody i hamburgery Buffetta długo w Polsce nie zabawiły

Foto: Wikipedia

Amerykańska sieć barów szybkiej obsługi Dairy Queen, należąca do holdingu Berkshire Hathaway, słynie przede wszystkim ze sprzedaży lodów Blizzard, które po odwróceniu do góry nogami nie wypadają z pudełka. Oprócz deserów oferuje również dania typu fast food, w tym hamburgery i hot dogi. W ubiegłym roku firma ogłosiła swoje ambitne plany ekspansji w Europie, którą zapoczątkować miały lokale w Polsce. Po uzyskaniu renomy na lokalnym rynku i zawarciu współpracy z producentami żywności nad Wisłą, firma zamierzała już w tym roku przenieść się do dwóch kolejnych krajów, a następnie podbijać dalej kontynent. Nie poszło jednak po jej myśli – wszystkie trzy lokale Dairy Queen, które zdążono do tej pory otworzyć w Warszawie, zostały zamknięte.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Złote Spinacze 2024 rozdane! Kto dostał nagrody?