Reklama
Rozwiń
Reklama

Lody i hamburgery Buffetta długo w Polsce nie zabawiły

Sieć barów Dairy Queen, którą kupił Warren Buffett, miała podbić Europę, zaczynając od Polski. Nie udało się.

Publikacja: 18.08.2016 15:45

Lody i hamburgery Buffetta długo w Polsce nie zabawiły

Foto: Wikipedia

Amerykańska sieć barów szybkiej obsługi Dairy Queen, należąca do holdingu Berkshire Hathaway, słynie przede wszystkim ze sprzedaży lodów Blizzard, które po odwróceniu do góry nogami nie wypadają z pudełka. Oprócz deserów oferuje również dania typu fast food, w tym hamburgery i hot dogi. W ubiegłym roku firma ogłosiła swoje ambitne plany ekspansji w Europie, którą zapoczątkować miały lokale w Polsce. Po uzyskaniu renomy na lokalnym rynku i zawarciu współpracy z producentami żywności nad Wisłą, firma zamierzała już w tym roku przenieść się do dwóch kolejnych krajów, a następnie podbijać dalej kontynent. Nie poszło jednak po jej myśli – wszystkie trzy lokale Dairy Queen, które zdążono do tej pory otworzyć w Warszawie, zostały zamknięte.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes
Awaria sieci Play. Klienci nie mogą wykonywać połączeń
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Koniec turystycznego biznesu z Rosją. Republiki bałtyckie zamykają granice
Biznes
UE i Chiny łagodzą napięcia handlowe. Szczyt klimatyczny bez udziału USA?
Biznes
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Cyberatak na polskie biuro podróży. Wyciekły dane klientów
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama