1,75 mld zł na reklamę w sieci w Polsce
1,75 mld zł, tyle firmy wydały na promowanie się w sieci do końca trzeciego kwartału ubiegłego roku – wynika z podsumowania organizacji IAb Polska i PwC. T...
Nintendo zmienia strategię
Ostatnie wyniki japońskiej spółki wywołały falę głosów nawołujących do zmiany obecnej strategii. Jedną z częściej wymienianych koncepcji było zwrócenie się...
Więcej Japonii w krajach unijnych
Centrum ds. Współpracy Przemysłowej Unia Europejska – Japonia utworzyło portal internetowy. Chce dostarczać biznesowi praktycznych informacji.
AGD z Polski podbija świat
Produkcja sprzętu AGD w 2013 r. wzrosła 6 proc. do niemal 23,1 mln sztuk. To kolejny rok doskonałego rozwoju branży.
Spada sprzedaż aut w Rosji
Prognoza dla rosyjskiej branż motoryzacyjnej na ten rok nie jest dla producentów korzystna. Rosjanie kupią o ok. 3 proc. mniej nowych samochodów.