We współpracy z TU Europa ubezpieczenie dentystyczne oferowane w sprzedaży grupowej oferuje od wczoraj Med Casco. To pierwsza polisa medyczna oferowana w zakupach grupowych.
– Na usługi stomatologiczne Polacy wydają rocznie 4 mld zł, z czego większość na usługi nierefundowane. Rośnie popularność dodatkowych ubezpieczeń zdrowotnych, a platformy zakupów grupowych mogą w tym dodatkowo pomóc – mówi Adam Kaliszewski, rzecznik MyDeal, na którego platformie prowadzona jest sprzedaż. Oferta jest także dostępna w serwisie Gruper.pl.
– Rynek dentystyczny w Polsce jest w większości sprywatyzowany, to skutek m.in. faktu, że nie wszystkie zabiegi mogą zostać sfinansowane z NFZ – mówi Wojciech Pawlik, prezes Med Casco. Na 18 mln porad dentystycznych, tylko 2,8 mln udzielono w placówkach publicznych.
Wcześniej na współpracę z platformami sprzedaży grupowej zdecydowało się Liberty Direct. W lipcu uruchomiona została oferta na zakup pakietu polis OC i AC. Ubezpieczyciele wchodzą też do innych nowoczesnych kanałów sprzedaży, np. na Facebooka, oferując zniżki przy poleceniu ich usług znajomym. Oprócz Liberty, podobne działania prowadzi Allianz w swoim profilu dla sprzedaży direct. Zniżkę na polisy motoryzacyjne można uzyskać po „polubieniu" profilu firmy.
– Na znaczeniu zyskują serwisy i funkcje geolokalizacyjne serwisów społecznościowych. Być może będzie to jeden z kierunków rozwoju, który wykorzystają również ubezpieczyciele – zauważa Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct. W tym kierunku swoje działania skupiła Warta, jako pierwsza na rynku uruchomiając aplikację na smartfony. – Pozwala ona na szybki kontakt z centrum alarmowym i ułatwia lokalizację potrzebującego pomocy klienta – zauważa Marcin Jaworski, rzecznik firmy.