Reklama

Letnie kino i wspólne śniadania

Żadna firma nie planuje wyłącznie zdalnej pracy. Biuro musi jednak oferować coś więcej niż dom. Pracownicy chcą w biurowcu m.in. restauracji, siłowni, sklepu i bankomatu. A pracodawcy organizują np. wspólne śniadania i pokazy filmów.

Publikacja: 24.08.2021 21:00

Firma Globalworth przygotowała kampanię Office Renaissance. Powracających do biurowców pracowników p

Firma Globalworth przygotowała kampanię Office Renaissance. Powracających do biurowców pracowników przywitały grafiki nawiązujące do dzieł twórców epoki odrodzenia

Foto: materiały prasowe

Jak zachęcić do powrotu do biur? Repertuar zachęt jest bogaty. Część firm organizuje wspólne śniadania i oglądanie meczów. Inne... kursy zaplatania warkoczy dla rodziców. Niektóre wykupują dla pracowników pakiety zniżek w prywatnych przedszkolach.

O powroty do biur w czerwcu zapytała najemców firma doradcza Cushman & Wakefield. W badaniu wzięło udział 132 respondentów z różnych branż – m.in. mediów i reklamy, medycyny i farmacji, nieruchomości, bankowości, finansów. 45 proc. ankietowanych wskazało, że docelowo wdroży hybrydowy model pracy. Żadna firma nie planuje pracy wyłącznie zdalnej.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Festiwal innowacji w Rzeszowie: szansa dla młodych i dla biznesu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama