Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.08.2021 21:00 Publikacja: 19.08.2021 21:00
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek
Po zlikwidowaniu sklepu internetowego czy programu lojalnościowego Clubcard teraz przyszła pora na wygaszanie kolejnych usług. – W związku z procesem zamykania sklepów Tesco w Polsce wszystkie bony towarowe, żywieniowe e-bony, eVouchery i karty podarunkowe oraz żywieniowe Tesco będą realizowane w otwartych sklepach sieci do 28.10.2021 r. – podaje firma na stronie internetowej.
Brytyjski gigant podpisał umowę na sprzedaż większości swoich polskich sklepów w czerwcu 2020 r., nabywcą jest duńska sieć Netto. UOKiK wydał zgodę na transakcję w marcu 2021 r. Umowa opiewała na ok. 900 mln zł, dotyczyła ponad 300 polskich sklepów, ale nie były to wszystkie lokalizacje. Część Tesco sprzedawało innym operatorom oddzielnie.
Kolejne trzy wyższe uczelnie i dwa resorty dołączyły do prac nad specjalnym raportem pt. „Bezpieczeństwo łańcuch...
Od strony użytkowej najważniejszy element e-Doręczeń to szybkość. Nie musimy też odwiedzać placówki pocztowej, ż...
Wyzwania związane z sytuacją geopolityczną w różnych kontekstach, także gospodarczych, zdominowały Polski Kongre...
Nowelizacja ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (KSC) miała być tarczą chroniącą polskie firmy i inst...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Cyberprzestępcy wykorzystują dziś coraz bardziej wyrafinowane metody. Skalę zagrożeń ujawnia najnowszy raport CE...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas