WIG 20 spadł o 1,38 proc.

WIG 20 na zamknięciu poniedziałkowej sesji spadł o 1,38 proc. i wyniósł 2.887,37 pkt. Na rynku notowań ciągłych wzrósł kurs akcji 35 spółek, spadł 281, a 20 nie zmienił się. Akcjami 6 firm nie handlowano.

Aktualizacja: 03.03.2008 17:38 Publikacja: 03.03.2008 17:37

W notowaniach ciągłych na rynku akcji obroty spadły w porównaniu z poprzednią sesją o 4 proc. i wyniosły 1 mld 370 mln zł.

WIG spadł o 2,03 proc. do poziomu 46.556,85 pkt. mWIG40 spadł o 2,96 proc. i wyniósł 3.231,44 pkt. sWIG80 spadł o 3,05 proc. i wyniósł 13.997,72 pkt. TechWIG spadł o 3,42 proc. i wyniósł 960,68 pkt.

Największe obroty odnotowano na akcjach spółek: KGHM (177,9 mln zł), PKO BP (162,8 mln zł), PEKAO (119,4 mln zł), TPSA (116,4 mln zł), PKN (116,1 mln zł).

Największe wzrosty w notowaniach ciągłych osiągnęły akcje spółek: ELKOP (20 proc.), IGROUP (9,6 proc.), BIPROMET (9,4 proc.), CEZ (7,1 proc.), WARIMPEX (4,7 proc.).

Największe spadki w systemie notowań ciągłych odnotowały akcje spółek: BIOTON (15,4 proc.), JUTRZENKA (14 proc.), RADPOL (11,5 proc.), MEWA (11,1 proc.), ZTSERG (11 proc.).

Na rynku kontraktów terminowych obroty zmalały o 19,6 proc. i wyniosły 2 mld 590 mln zł.

Na rynku obligacji obroty wzrosły o 79,1 proc. i wyniosły 19,4 mln zł.

W notowaniach jednolitych wzrósł kurs akcji 2 spółek, 1 spadł, 2 nie zmienił się. Nie handlowano akcjami 1 firmy. Obroty wyniosły 196,1 tys. zł i były wyższe o 78,3 proc. w stosunku do poprzedniej sesji.

Na rynku NewConnect wzrósł kurs akcji 6 spółek, 21 spadł, a 3 nie zmienił się. Nie handlowano akcjami 6 firm. Obroty wyniosły 6,6 mln zł i były niższe o 55 proc. niż na poprzedniej sesji.

Ekonomia
Pracownik w centrum uwagi organizacji
Ekonomia
Korzyści dla firmy z wynajmu długoterminowego
Ekonomia
Czy sukces może uśpić czujność lidera?
Materiał Promocyjny
Porównywarka finansowa, czyli jak szybko wybrać najlepszy produkt bankowy
Materiał Promocyjny
Zrównoważony rozwój: biznes między regulacjami i realiami
Ekonomia
Świetny debiut Diagnostyki na GPW. Akcje mocno w górę
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”