Włoska grupa ITC działa na rynku papierniczym od 1952 roku. Wyrobem bibułki higienicznej zajmuje się od 1978. Był to okres, kiedy wytwarzanie luksusowej wersji tego produktu, z czystej celulozy, zarezerwowane było dla największych korporacji. Strategia ITC od początku zakładała rozwój w tym kierunku. Spółka pojawiła się w Polsce w 2004 r., wprowadzając do sprzedaży swoje papiery toaletowe, chusteczki higieniczne i ręczniki kuchenne pod znaną w Europie marką Foxy.
ITC zwraca uwagę na stałe badania technologiczne prowadzone w celu poprawienia produktu finalnego. Wylicza tu analizę nowych rodzajów celulozy, opracowywanie nowych technik wytłaczania i łączenia warstw czy badanie nowych substancji chemicznych. Pozwoliło to na zaistnienie na rynku innowacyjnych produktów takich jak chusteczki z kremem nawilżającym czy ręcznik kuchenny odporny na tłuszcz.
Firma od wielu lat, z roku na rok, poprawia swoje wyniki finansowe. Wzrostowi przychodów o 48 proc. w 2009 r., w stosunku rocznym, towarzyszył prawie czterokrotny wzrost zysku netto. Ta zdecydowana poprawa wyników finansowych zbiegła się w czasie z zakończeniem rozbudowy fabryki w ramach projektu K2 (Kostrzyn 2), który pozwolił firmie podwoić moce produkcyjne w produkcji bibułki higienicznej do 140 tys. ton rocznie. Spółka przedstawia swoje zakłady produkcyjne po modernizacji jako jedne z największych i najnowocześniejszych na świecie.
Grupa ITC kieruje się zasadą „pracujemy z głową, a nie ciężko”. Filozofia 5S, stworzona przez firmy japońskie, jest stosowana w firmie od 2005 r. Jej nadrzędnym celem jest udoskonalanie procesu produkcji i likwidacja marnotrawstwa poprzez wykorzystywanie kreatywności wszystkich pracowników.
Zdobytymi wyróżnieniami wskazują nie tylko na rozwój finansowy. Firma jest regularne zdobywcą certyfikatu „Przedsiębiorstwo Fair Play” przyznawanego za kierowanie się zasadami etyki w relacjach z klientami, pracownikami i społecznością lokalną. Spółka została też wyróżniona drugim miejscem w regionalnym konkursie „Pracodawca organizator pracy bezpiecznej”.