Firma podała bardzo dobre wyniki kwartalne. Od początku roku narastająco jej sprzedaż wzrosła o 19,1 proc., do 6,33 mld euro, EBITDA (zysk operacyjny plus amortyzacja) o 23,6 proc., do 461,9 mln euro, zysk netto zaś 39,8 proc., do 193,9 mln euro. W tym okresie polska Biedronka zwiększyła obroty o 29,6 proc., do niemal 3,5 mld euro, jej marża EBITDA wynosi zaś 7,8 proc. – w podobnym okresie ub.r. wynosiła 7,1 proc.
W ciągu trzech kwartałów koncern wydał na inwestycje 288,9 mln euro, z czego 65,8 proc. przypadło Biedronce. Sieć otworzyła w tym okresie 105 nowych sklepów i ma ich już 1559. W czwartym kwartale planowane jest otwarcie ok. 80 kolejnych. – Wszystkie segmenty działalności poprawiły wyniki oraz udziały rynkowe – wyjaśnia w komunikacie Pedro Soares dos Santos, prezes Jeronimo Martins.