Czytelniczka z Warszawy w styczniu tego roku chciała podjąć pieniądze z bankomatu ING Banku Śląskiego. – Maszyna nie wydała mi gotówki. Potem okazało się jednak, że wypłata została zaksięgowana – twierdzi pani Anna (nazwisko do wiadomości redakcji). – Złożyłam w banku reklamację. Nie została uwzględniona. Bank stwierdził, że transakcja była prawidłowa.
Czytelniczka interweniowała w banku jeszcze raz, ale bez efektu.
Reklamacja pod lupą
Piotr Utrata z ING Banku Śląskiego informuje, że bankomat może nie wydać żądanej kwoty, kiedy w maszynie nie ma gotówki lub gdy doszło do awarii systemu informatycznego banku czy też samego urządzenia.
– Takie sytuacje zdarzają się rzadko. Szczegółowo je analizujemy – zapewnia Piotr Utrata.
Jeśli klient nie dostał gotówki z bankomatu, a mimo to jego konto zostało obciążone, powinien złożyć reklamację, w której poda szczegóły dotyczące transakcji.