Internauci najchętniej płacą za filmy
Magdalena Lemańska
Amerykańscy specjalisci od mediów nie chcą płacić za treści w sieci. Jeśli już to robią, wydają głównie na filmy, elektroniczne magazyny oraz muzykę.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1144892_Internauci_najchetniej_placa_za_filmy.html (dostęp płatny)
Przyszłość to już nie Facebook
Rich Karlgaard
Media społecznościowe są już passé w Dolinie Krzemowej. Innowacyjne centrum Ameryki jest dziś skupione na transporcie, energetyce i przemyśle.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1144893_Przyszlosc_to_juz_nie_Facebook.html (dostęp płatny)
Serwisy społecznościowe będą się zmieniać
Magdalena Lemańska
Facebook musi teraz pokazać odpowiednio wysoką dynamikę wyników – mówi były szef grupy Onet.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1144894_Serwisy_spolecznosciowe_beda_sie_zmieniac.html (dostęp płatny)
Tablet lepszy do surfowania w sieci niż smartfon
Aleksandra Stanisławska
Na początku 2013 roku udział tabletów w ruchu na stronach WWW przekroczy udział smartfonów – podaje raport Adobe Digital Index.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1144889_Tablet_lepszy_do_surfowania_w_sieci_niz_smartfon.html (dostęp płatny)
Zakup laptopa niekoniecznie w sieci
Piotr Mazurkiewicz
40 proc. Polaków w tym roku planuje zakup przenośnego komputera. Większość robi to jednak w specjalistycznym sklepie, a tylko 17 proc. w Internecie.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1144890_Zakup_laptopa_niekoniecznie_w_sieci.html (dostęp platny)