T-Mobile Polska: nowa strona korporacyjna bardziej "social"

Aktualizacja: 30.07.2013 18:24 Publikacja: 30.07.2013 18:17

Od dzisiaj, pod adresem www.firma.t-mobile.pl funkcjonuje nowy serwis korporacyjny T-Mobile Polska - poinformował operator. Ma to być interaktywna wizytówka firmy.

Według telekomu, jako jedyny ma on obecnie portal oparty o zasady tzw. responsive web design.

Według Małgorzaty Rybak–Dowżyk, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej w T-Mobile Polska nowa witryna daje firmie możliwości interakcji ze społecznościami, co jest dla telekomu priorytetowe.

Oprócz narzędzi pozwalających na udostępnianie treści w social mediach, użytkownicy strony korporacyjnej T-Mobile mogą śledzić informacje, które pojawiają się o spółce w Internecie, oglądać bez opuszczania portalu filmy z oficjalnych kanałów T-Mobile w YouTube.

Bieżąca komunikacja korporacyjna firmy będzie prowadzona za pośrednictwem dedykowanej sekcji w centrum prasowym oraz uruchomionego w ubiegłym tygodniu profilu Twitterowym.

Za współprzygotowanie koncepcji, wdrożenie i obsługę serwisu odpowiedzialna jest agencja interaktywna Engine.

Od dzisiaj, pod adresem www.firma.t-mobile.pl funkcjonuje nowy serwis korporacyjny T-Mobile Polska - poinformował operator. Ma to być interaktywna wizytówka firmy.

Według telekomu, jako jedyny ma on obecnie portal oparty o zasady tzw. responsive web design.

Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy