Reklama

Zmienia się punkt ciężkości

Przed nami dużo pracy i jesteśmy na to gotowi – mówi Marta Soluch, członek zarządu Fundacji Orlen.

Publikacja: 29.04.2020 09:00

Zmienia się punkt ciężkości

Foto: materiały prasowe

Czy w okresie rozprzestrzeniającej się w Polsce i na świecie pandemii koronawirusa społeczna odpowiedzialność biznesu nabiera większego znaczenia, niż miało to miejsce wcześniej?

Mam odczucie, że nie tyle nabiera nowego znaczenia, ile w przypadku dojrzałych organizacji, które społeczną odpowiedzialność biznesu mają wpisaną w DNA, zmienia punkt ciężkości. Takie podmioty szybko reagują na zmiany i wprowadzają takie modyfikacje w swych planach, by wsparcie szło tam, gdzie w danym momencie jest najważniejsze. Sytuacja skrajna, taka z jaką mamy do czynienia obecnie, może z kolei skłonić organizacje, które do tej pory nie pochylały się nad tym problemem, do zajęcia się nim, i  w tym kontekście społeczna odpowiedzialność biznesu może nabrać większego znaczenia, bo więcej podmiotów będzie ją mieć w orbicie zainteresowań.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Nvidia z rekordowymi wynikami, ale akcje spadają przez niepewność w Chinach
Biznes
Rada Gabinetowa, kryzys w AGD i ostrzeżenie branży motoryzacyjnej dla Brukseli
Biznes
Prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie kolejne ustawy
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes
Kamera rozpozna narodowość i rasę. Totalna inwigilacja w Rosji
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama