Reklama

Zmienia się punkt ciężkości

Przed nami dużo pracy i jesteśmy na to gotowi – mówi Marta Soluch, członek zarządu Fundacji Orlen.

Publikacja: 29.04.2020 09:00

Zmienia się punkt ciężkości

Foto: materiały prasowe

Czy w okresie rozprzestrzeniającej się w Polsce i na świecie pandemii koronawirusa społeczna odpowiedzialność biznesu nabiera większego znaczenia, niż miało to miejsce wcześniej?

Mam odczucie, że nie tyle nabiera nowego znaczenia, ile w przypadku dojrzałych organizacji, które społeczną odpowiedzialność biznesu mają wpisaną w DNA, zmienia punkt ciężkości. Takie podmioty szybko reagują na zmiany i wprowadzają takie modyfikacje w swych planach, by wsparcie szło tam, gdzie w danym momencie jest najważniejsze. Sytuacja skrajna, taka z jaką mamy do czynienia obecnie, może z kolei skłonić organizacje, które do tej pory nie pochylały się nad tym problemem, do zajęcia się nim, i  w tym kontekście społeczna odpowiedzialność biznesu może nabrać większego znaczenia, bo więcej podmiotów będzie ją mieć w orbicie zainteresowań.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Zmarł Maciej Adamkiewicz, twórca sukcesu Adamed Pharma. Miał tylko 59 lat
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes
Francis Ford Coppola sprzedaje luksusowe zegarki. „Jestem bankrutem”
Biznes
Najnowsza, eksperymentalna szczepionka Moderny okazała się nieskuteczna
Biznes
Czarny czwartek Kremla, sankcje USA i UE, Europa buduje konkurencję dla Muska
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Jak napędzić rozwój małych i średnich firm
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama