#RZECZoBIZNESIE: Marcin Mielcarz: W nowej strategii troszczymy się o przyszłość

Jednym z elementów lepszego jutra jest oferowanie nowych, potencjalnie mniej ryzykownych dla zdrowia i otoczenia produktów – mówi Marcin Mielcarz, szef sieci sprzedaży British American Tobacco, gość programu Marcina Piaseckiego.

Publikacja: 28.05.2020 08:22

Marcin Mielcarz

Marcin Mielcarz

Foto: materiały prasowe

Materiał powstał we współpracy z British American Tobacco

British American Tobacco ogłasza nową strategię. Dlaczego teraz? W trudnych dla biznesu czasach firmy raczej myślą, jak sobie poradzić, a nie o szerszych strategiach.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 6 zł za pierwszy miesiąc czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Biznes
Jakub Wiech: Europa potrzebuje dużego atomu, za wcześnie na wodór
Biznes
Dzwoni Kreml do koncernu z USA: Nie chcielibyście do nas wrócić?
Biznes
Czy Chiny skorzystają na polityce Trumpa?
Biznes
Start-upy mogą wzmocnić bezpieczeństwo i obronność
Materiał Promocyjny
Zrównoważony rozwój: biznes między regulacjami i realiami
Biznes
Francuzi nie składają broni w walce o okręty podwodne dla Polski
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”