GM spóźnia się z dostawą stacyjek dla dealerów

General Motors ma 2 dni spóźnienia wobec planu prezes Mary Barra rozpoczęcia wysyłki do stacji serwisowych stacyjek do wymiany w 2,6 mln pojazdów

Publikacja: 10.04.2014 11:25

Pani prezes ogłosiła w elektronicznym wystąpieniu wideo, że GM stara się rozpocząć wysyłanie tej części na początku bieżącego tygodnia. — Nasz plan zakłada, że dealerzy będą mieć te części do 7 kwietnia — powiedziała.

Tymczasem koncern przyznał, że niczego nie wysłano do wtorku po południu. Rzecznik Greg Martin powiedział, że koncern w dalszym ciągu spodziewa się rozpoczęcia wysyłki w tym tygodniu, ale potwierdził, że jeszcze jej nie zaczęto. — Mary powinna była powiedzieć, że chodzi o tydzień zaczynający się 7 kwietnia — dodał. Nie potrafił podać daty jej wystąpienia wideo.

Salony sprzedaży GM odbierają od tygodni telefony klientów, którzy chcą dowiedzieć się, kiedy ich samochody zostaną naprawione. — Telefony stale dzwonią, mamy z tym dużo pracy — stwierdził szef serwisu w Bryner Chevrolet na przedmieściu Filadelfii, Ed Brunton.

- Mamy około stu pytań telefonicznych dziennie, ale było żadnych krzyków i wrzasków — stwierdził właściciel salonu Jim Butler Chevrolet pod St. Louis, Jim Sowers. Jego salon zatrudnił 3 osoby dla odpowiadania przez telefon na wszystkie pytania dotyczące akcji naprawczej.

Szef serwisu w MacMulkin Chevrolet w Nashua, New Hampshire, Scott Fitzgerald nie potrafił określić, jak długo potrwa wymiana stacyjek w pojazdach jego klientów. — Nie potrafię na to odpowiedzieć, tych samochodów jest bardzo dużo.

GM nie odpowiedział również w wyznaczonym terminie na wszystkie pytania urzędu bezpieczeństwa ruchu drogowego NHTSA i został ukarany grzywną 7 tys. dolarów dziennie do czasu udzielenia tych odpowiedzi.

Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Biznes
Ogromna inwestycja Microsoftu w Europie. Koncern składa obietnicę
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne