Pani prezes ogłosiła w elektronicznym wystąpieniu wideo, że GM stara się rozpocząć wysyłanie tej części na początku bieżącego tygodnia. — Nasz plan zakłada, że dealerzy będą mieć te części do 7 kwietnia — powiedziała.
Tymczasem koncern przyznał, że niczego nie wysłano do wtorku po południu. Rzecznik Greg Martin powiedział, że koncern w dalszym ciągu spodziewa się rozpoczęcia wysyłki w tym tygodniu, ale potwierdził, że jeszcze jej nie zaczęto. — Mary powinna była powiedzieć, że chodzi o tydzień zaczynający się 7 kwietnia — dodał. Nie potrafił podać daty jej wystąpienia wideo.
Salony sprzedaży GM odbierają od tygodni telefony klientów, którzy chcą dowiedzieć się, kiedy ich samochody zostaną naprawione. — Telefony stale dzwonią, mamy z tym dużo pracy — stwierdził szef serwisu w Bryner Chevrolet na przedmieściu Filadelfii, Ed Brunton.
- Mamy około stu pytań telefonicznych dziennie, ale było żadnych krzyków i wrzasków — stwierdził właściciel salonu Jim Butler Chevrolet pod St. Louis, Jim Sowers. Jego salon zatrudnił 3 osoby dla odpowiadania przez telefon na wszystkie pytania dotyczące akcji naprawczej.
Szef serwisu w MacMulkin Chevrolet w Nashua, New Hampshire, Scott Fitzgerald nie potrafił określić, jak długo potrwa wymiana stacyjek w pojazdach jego klientów. — Nie potrafię na to odpowiedzieć, tych samochodów jest bardzo dużo.