Znika kolejny klub zakupowy

Po boomie w tym segmencie rynku nie ma już śladu - znika FashionDays z grupy Allegro.

Publikacja: 30.07.2015 15:00

Znika kolejny klub zakupowy

Foto: Bloomberg

Internetowe kluby zakupowe bazowały na poczuciu elitarności. Nie można było nawet przejrzeć ich oferty bez zarejestrowania się w bazie, wiele stosowało tylko model polecenia – aby zostać klientem należało dostać zaproszenie od klienta firmy.

Magia niedostępności zadziałała – zakupy robiły w nich miliony klientów, szybko powstało nawet ponad 30 takich serwisów. Większość stawiała na ofertę marek z wyższej półki – głównie ubrań, ale także butów, akcesoriów domowych czy kosmetyków. Jednak model szybko się wyczerpał i zaczęły znikać – jako jeden z pierwszych Privore, a teraz o cichu zamykany jest FashionDays, należący do grupy Naspers czyli właściciela Allegro. Zakupów już nie można w nim robić, od soboty klienci w sprawie reklamacji czy zwrotów muszą sie już kontaktować z rumuńskim oddziałem.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Hybrydy
Skoda Kodiaq. Co musisz wiedzieć o technologii PHEV?
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity od Citibanku można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Biznes
Były pracownik Disneya włamał się do systemu firmy. To miała być zemsta
Biznes
Nietypowy miliarder porzucił Rosję. Ma 23 dzieci, jego pasją jest filozofia
Biznes
VFS Global rozszerza australijskie i indonezyjskie usługi wizowe
Materiał Promocyjny
Sieć T-Mobile Polska nagrodzona przez użytkowników w prestiżowym rankingu
Biznes
Bank Rosji przykręca śrubę biznesowi. Stopy procentowe najwyższe od 2003 r.