Aktualizacja: 26.10.2015 15:36 Publikacja: 26.10.2015 15:36
Foto: Bloomberg
Suzuki już osiąga około jednej trzeciej swych obrotów z Maruti, która sprzedaje co drugi pojazd kupowany w Indiach, ale dąży do zwiększenia swej obecności na bardziej dojrzałych rynkach. Temu celowi ma służyć hatchback z segmentu premium Baleno, którego premiera odbyła się właśnie w Delhi. Jego producent zacznie z początkiem 2016 r. jego eksport do 100 krajów, w tym do Japonii i do Europy, aby uplasować się obok innych globalnych firm samochodowych.
Donald Trump popiera 500-proc. cła na kraje wspierające machinę wojenną Putina. Orlen definitywnie rezygnuje z r...
Od doradztwa na etapie wyboru technologii, przez budowę, po wieloletnią obsługę stacji LNG. Jarosław Patyk, wice...
W 2024 roku rynek telekomunikacyjny w Polsce zwolnił tempo wzrostu, choć rachunki użytkowników operatorów poszły...
Północnoamerykański oddział rosyjskiego holdingu stalowego Evraz objętego sankcjami USA dostanie się amerykański...
Wojsko podpisało umowę na zakup 24 pocisków powietrze – powietrze AIM-9L Sidewinder, które mogą być wykorzystywa...
We wtorek 1 lipca rozpoczyna się w Warszawie trzydniowy Kongres Statystyki Polskiej. W programie m.in. wykorzyst...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas