Reklama

"Nie mam nic wspólnego z reklamą". Tomasz Kot oburzony wykorzystaniem wizerunku

Gwiazdor nowej wersji „Akademii pana Kleksa” nie chce, by jego wizerunek został wykorzystany do reklamowania produktu, którego nigdy by nie chciał promować.

Publikacja: 04.01.2024 13:51

"Nie mam nic wspólnego z reklamą". Tomasz Kot oburzony wykorzystaniem wizerunku

Foto: Adobe Stock

W piątek 5 stycznia na ekrany kin wejdzie nowa adaptacja „Akademii pana Kleksa” na podstawie książki Jana Brzechwy, w której w rolę główną wciela się Tomasz Kot. Skierowany do dzieci film stał się okazją do promowania różnych produktów z wizerunkami jego bohaterów, w tym bezalkoholowego napoju w butelce imitującej butelkę szampana z Panem Kleksem. Według Tomasza Kota to nie był dobry pomysł.

- Oświadczam, iż osobiście nie mam nic wspólnego z reklamą napojów bezalkoholowych imitujących szampany, na których pojawił się mój wizerunek i nie była to moja decyzja. Wszelkie pretensje powinny być kierowane do podmiotów za to odpowiedzialnych. Dowiedziałem się o istnieniu tych napojów w sklepach z postów w social media – napisał aktor w poście na Instagramie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Rosyjski biznes do Kremla: Chcieliście wojny, to płaćcie
Biznes
Nvidia z rekordowymi wynikami, ale akcje spadają przez niepewność w Chinach
Biznes
Rada Gabinetowa, kryzys w AGD i ostrzeżenie branży motoryzacyjnej dla Brukseli
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes
Prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie kolejne ustawy
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama