"Nie mam nic wspólnego z reklamą". Tomasz Kot oburzony wykorzystaniem wizerunku

Gwiazdor nowej wersji „Akademii pana Kleksa” nie chce, by jego wizerunek został wykorzystany do reklamowania produktu, którego nigdy by nie chciał promować.

Publikacja: 04.01.2024 13:51

"Nie mam nic wspólnego z reklamą". Tomasz Kot oburzony wykorzystaniem wizerunku

Foto: Adobe Stock

W piątek 5 stycznia na ekrany kin wejdzie nowa adaptacja „Akademii pana Kleksa” na podstawie książki Jana Brzechwy, w której w rolę główną wciela się Tomasz Kot. Skierowany do dzieci film stał się okazją do promowania różnych produktów z wizerunkami jego bohaterów, w tym bezalkoholowego napoju w butelce imitującej butelkę szampana z Panem Kleksem. Według Tomasza Kota to nie był dobry pomysł.

- Oświadczam, iż osobiście nie mam nic wspólnego z reklamą napojów bezalkoholowych imitujących szampany, na których pojawił się mój wizerunek i nie była to moja decyzja. Wszelkie pretensje powinny być kierowane do podmiotów za to odpowiedzialnych. Dowiedziałem się o istnieniu tych napojów w sklepach z postów w social media – napisał aktor w poście na Instagramie.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Jacht oligarchy ze złotym fortepianem idzie pod młotek
Biznes
Mesko będzie produkować 250 mln pocisków rocznie
Biznes
Katastrofa Boeinga w Indiach, polska zbrojeniówka w impasie i powrót atomu
Biznes
Donald Trump zapowiedział zmiany w polityce imigracyjnej pod naciskiem farmerów
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Biznes
Zmiany u Pracodawców RP. Odchodzi prezes