Reklama

Johnson & Johnson zmienia po 135 latach swoje logo

Koncern Johnson & Johnson zmienia swoje logo, które jest symbolem firmy od 135 lat. Niezmieniony pozostanie tylko czerwony kolor.

Publikacja: 16.09.2023 17:03

Johnson & Johnson zmienia logo po 135 latach

Johnson & Johnson zmienia logo po 135 latach

Foto: Bloomberg

Zniknęła kursywa, która została oparta na odręcznym podpisie współzałożyciela firmy Jamesa Wooda Johnsona, a zastąpiła ją nazwa napisana unowocześnioną czcionką, ponieważ nowo wydzielona firma koncentruje się na urządzeniach medycznych i lekach – pisze CNN.

W komunikacie firma stwierdziła, że nowe logo „zapewnia zarówno poczucie niespodziewaności, jak i człowieczeństwa”, a znak & podkreśla „troskliwą, ludzką naturę”. Czerwony pozostanie jednak kluczowym kolorem dla firmy, ponieważ jest „współczesnym kolorem, który świadczy o możliwości pilnego reagowania na wyzwania zdrowotne, ewoluowania z duchem czasu i nadawania tempa” – napisano w oświadczeniu.

Mimo, iż jest to duża zmiana, kupujący prawdopodobnie jej nie zauważą, ponieważ logo z kursywą będzie nadal używane na produktach konsumenckich, takich jak Band-Aid czy Tylenol.

Czytaj więcej

Amerykański koncern musi zapłacić za raka po pudrze dla niemowląt

Koncern Johnson & Johnson podzielił się niedawno na dwie firmy – jedną skupiającą się na urządzeniach medycznych i lekach, a drugą na produktach zdrowotnych dla konsumentów, działającą pod marką Kenvue. Nazwa Kenvue odzwierciedla pragnienie J&J, aby nowa tożsamość firmy konsumenckiej zajęła miejsce dobrze znanych marek. Jest to strategia podobna do innych konglomeratów produktów konsumenckich, takich jak koncernów Unilever czy Procter & Gamble.

Reklama
Reklama

Kenvue rozpoczął działalność jako niezależna firma kilka tygodni temu. Mimo to porzucenie charakterystycznego logo J&J oznacza koniec pewnej epoki, ponieważ jest to jeden z najdłużej używanych emblematów firmy na świecie. Nowe logo będzie z czasem pojawiać się na sprzęcie medycznym i produktach farmaceutycznych J&J – informuje CNN.

Biznes
Polskie bombki podbijają świat, Netflix przejmuje WBD i spór o przyszłość NATO
Materiał Promocyjny
System Arche dostępny też dla drobnych inwestorów. Wystarczy 10 tys. zł
Biznes
Nadchodzi Europejski Kongres Gospodarczy 2026. Dialog w centrum uwagi
Biznes
Szybka decyzja Londynu. Aktywa z lodówki trafią na Ukrainę
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
„Lex Huawei” po pierwszym czytaniu w Sejmie. Są wyniki głosowania
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama