Reklama

Johnson & Johnson zmienia po 135 latach swoje logo

Koncern Johnson & Johnson zmienia swoje logo, które jest symbolem firmy od 135 lat. Niezmieniony pozostanie tylko czerwony kolor.

Publikacja: 16.09.2023 17:03

Johnson & Johnson zmienia logo po 135 latach

Johnson & Johnson zmienia logo po 135 latach

Foto: Bloomberg

Zniknęła kursywa, która została oparta na odręcznym podpisie współzałożyciela firmy Jamesa Wooda Johnsona, a zastąpiła ją nazwa napisana unowocześnioną czcionką, ponieważ nowo wydzielona firma koncentruje się na urządzeniach medycznych i lekach – pisze CNN.

W komunikacie firma stwierdziła, że nowe logo „zapewnia zarówno poczucie niespodziewaności, jak i człowieczeństwa”, a znak & podkreśla „troskliwą, ludzką naturę”. Czerwony pozostanie jednak kluczowym kolorem dla firmy, ponieważ jest „współczesnym kolorem, który świadczy o możliwości pilnego reagowania na wyzwania zdrowotne, ewoluowania z duchem czasu i nadawania tempa” – napisano w oświadczeniu.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Austriacki miliarder ukrywał pieniądze przed wierzycielami. Sąd wydał wyrok
Biznes
Najbardziej zadłużone firmy Rosji. Gazprom na czele
Biznes
Zygmunt Solorz i Justyna Kulka odwołani z nadzoru ZE PAK. Starcie prawników
Biznes
Orlen złożył ofertę przejęcia projektu Polimery Police
Biznes
Spór o sukcesję w Polsacie. Gorący październik w grupie Zygmunta Solorza
Reklama
Reklama