Z miesiąca na miesiąc liczba osób odwiedzających galerie handlowe wraca do poziomu sprzed pandemii. Według najnowszych danych aż 91 proc. naszych rodaków znajduje przyjemność w zakupach stacjonarnych, a 71 proc. konsumentów na całym świecie robi je w tradycyjnych sklepach równie często lub nawet częściej niż przed pandemią. Badania potwierdzają także, że dla Polaków jedną z najważniejszych wartości jest spędzanie czasu z bliskimi – według Payback Opinion Poll aż 61% osób w swoim czasie wolnym umawia się na spotkania ze znajomymi lub rodziną. Dla klientów duże znaczenie ma społeczny aspekt wizyty w centrum handlowym z krewnymi lub przyjaciółmi, gdzie ważne jest wspólne wyjście na kawę lub do restauracji, zasięgnięcie opinii w sprawie produktu bezpośrednio u sprzedawcy i możliwość uczestniczenia w dodatkowych atrakcjach w obiekcie.

-        W obecnych czasach konsumenci mają coraz większy wybór produktów i usług, a także kanałów, za pomocą których mogą je nabyć. Coraz trudniej jest budować przewagę konkurencyjną jedynie poprzez rozwój oferty handlowej czy atrakcyjne ceny. Dla klientów centrum handlowe to przestrzeń wielu doświadczeń, których nie dają zakupy on-line. Decyzje o kupnie produktu w dużej mierze opierają się na sferze emocji, dlatego kluczowa jest dbałość o sam proces zakupu i doświadczenia z nim związane. Z tego względu w Centrum Janki zwracamy szczególną uwagę na Customer Experience. Nieustannie odpowiadamy na zmieniające się oczekiwania i potrzeby naszych klientów, wśród których aż 40% stanowią rodziny z dziećmi. Poszukują oni nie tylko oferty swoich ulubionych marek, ale także liczą na wyjątkowe doświadczenia i możliwość atrakcyjnego spędzenia czasu - mówi Marta Grabska, Asset Manager, Cromwell Property Group.

Wyjątkowych doświadczeń i wartościowej rozrywki w Centrum Janki dostarczają zarówno kino Cinema City, sala zabaw Fikołki, przestrzeń warsztatowa Leśne Liliputkowo, jak i otwarte tuż przed sezonem wakacyjnym unikatowe w skali kraju strefy zabaw, których motywem przewodnim jest natura w skali makro. Multisensoryczna salka zabaw Jankowa Polana przedstawia leśną polanę pełną  traw, trzcin, kwiatów i leśnych zwierzątek. Dzieci mają okazję nie tylko do beztroskiej zabawy, ale też rozwijania wyobraźni i kreatywności. Najmłodsi mogą poznać głosy ptaków i zwierząt, porozmawiać przez tuby głosowe, oglądać wielobarwne promienie światła rozszczepionego w kropli rosy czy odgrywać leśne przedstawienia w teatrze cieni. 

W czerwcu w Centrum Janki pojawił się też niepowtarzalny, przyrodniczy plac zabaw, gdzie wśród łąkowej roślinności dzieci, niczym mrówki, mogą eksplorować podziemne tunele i bawić się na zjeżdżalni wśród stokrotek. W trakcie zabawy najmłodsi mają możliwość poznania dokładnej budowy drzew i kwiatów oraz przyjrzenia się z bliska organizmom żyjącym w drzewach czy pod kamieniami. Uzupełnieniem oferty jest machinarium, czyli interaktywna ściana z ruchomymi przeszkodami, dźwigniami, sortownikami i wyrzutniami, które pomogą dzieciom poznać procesy zachodzące w leśnym ekosystemie.

-        Centrum Janki od lat jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych centrów rodzinnych na Mazowszu, które przyciąga klientów nie tylko możliwością zrobienia zakupów. Aby zapewnić naszym odwiedzającym doświadczenia, jakich oczekują, staramy się dostarczyć im optymalne połączenie bogatej oferty handlowej, komfortowej przestrzeni do spędzania wartościowego czasu z bliskimi oraz niezapomnianej rozrywki. Klienci wybierają nas mając pewność, że mogą zrobić tu wygodne zakupy. Sprzyja temu możliwość dojazdu autostradą i obwodnicą bez korków czy obszerny parking mieszczący ponad 3 tys. samochodów. Dla rodzin istotna jest łatwość poruszania się po obiekcie dziecięcym wózkiem, wygodne strefy wypoczynku, doskonale wyposażone i komfortowe pokoje rodzica z dzieckiem czy możliwość bezpłatnego wypożyczenia wózka spacerowego. Duże znaczenie ma też unikatowa oferta rozrywkowa, na którą składają się m.in. niedawno otwarte przyrodnicze strefy zabaw i angażujące, bezpłatne eventy dla całych rodzin, takie jak spotkania z ulubieńcami maluchów, zajęcia edukacyjne dla dzieci i rodziców organizowane w ramach Leśnego Liliputkowa, a także  wyjątkowa Insta Przestrzeń w komiksowym klimacie black&white. Odwiedzają ją chętnie nie tylko fani Instagrama, ale też rodziny z dziećmi, szukające okazji do rodzinnej sesji zdjęciowejmówi Małgorzata Białek, Property Regional Director, Apsys Polska SA.

Często spotykanym ostatnio modelem zatrudnienia jest praca zdalna i hybrydowa. Według najnowszych danych Pracuj.pl wykonuje ją niemal 30 proc. Polaków. Dla osób pracujących w ten sposób Centrum Janki przygotowuje bezpłatną, funkcjonalną strefę coworkingową, która sprzyjać będzie zarówno pracy zespołowej, jak i indywidualnej. Na powierzchni 150 mkw. znajdą się stoły umożliwiające pracę wspólną, pojedyncze stanowiska pracy, a także budka akustyczna, w której bez skrępowania będzie można prowadzić biznesowe rozmowy. Nie zabraknie też strefy rozrywki i chillout. Nowa powierzchnia umożliwi organizację zebrań, szkoleń dla pracowników lub przeprowadzania rozmów rekrutacyjnych przez najemców obiektu. Otwarcie strefy Przestrzeń dla Biznesu zaplanowano jeszcze w te wakacje.

-        Galerie już dawno przestały być tylko miejscem zakupów. To przestrzenie, które służą lokalnej społeczności. Łączą zakupy, czas wolny, ale też pracę. Dlatego ofertę Centrum Janki przygotowujemy tak, aby zapewniała naszym klientom komfort zakupów połączony z najwyższą jakością czasu spędzanego w obiekcie - dodaje Marta Grabska, Asset Manager, Cromwell Property Group.

Materiał Promocyjny