Reklama
Rozwiń
Reklama

Brytyjskie firmy obawiają się przyszłości

Brytyjskie przedsiębiorstwa muszą się mierzyć z inflacją, cenami energii i Covidem. Do tego dochodzą utrudnienia w handlu zagranicznym i problemy w łańcuchach dostaw.

Publikacja: 09.04.2022 10:08

Canary Wharf  w Londynie

Canary Wharf w Londynie

Foto: AFP

Office for National Statistics (ONS) opublikował wyniki comiesięcznego badania, które śledzi nastroje i trendy wśród brytyjskich przedsiębiorstw (ang. Business Insights and Conditions Survey). Jak wynika z danych, ponad dwie trzecie przedsiębiorców obawia się wyzwań, przed którymi staną ich firmy w następnym miesiącu. Szczególnie wymagająca jest w perspektywa w sektorze hotelarsko-gastronomicznym, gdzie aż 92 proc. pytanych widzi zagrożenia dla swojego biznesu. Najłatwiej jest sektorom sztuki i rozrywki oraz informacji i komunikacji, gdzie jedynie połowa przedsiębiorstw ma obawy odnośnie swojego położenia w kolejnym miesiącu.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Ukraina negocjuje z USA, wojskowe Schengen i paliwa kopalne na COP30
Biznes
Gospodarcza pogoń trwa
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Biznes
Superman #1 z pierwszego nakładu DC najdroższym komiksem w historii
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Autoportret Fridy Kahlo sprzedany za 55 mln dolarów. To rekord dla dzieła stworzonego przez kobietę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama