Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.06.2025 21:52 Publikacja: 23.03.2022 21:00
Foto: Simon Dawson/Bloomberg
Teoretycznie jest to decyzja, która umożliwiłaby zachodnim firmom leasingowym zmniejszenie choć części strat finansowych, które sięgają wielu miliardów dolarów. Cała rosyjska flota wypożyczona od zachodnich firm leasingowych liczy blisko 700 maszyn, z czego – jak również podał minister Sawieljew – 78 zostało odzyskanych przez firmy leasingowe na zagranicznych lotniskach.
Teraz Kreml proponuje, że odkupi je na raty albo w jednorazowej transakcji. – Staramy się jakoś obejść sankcje, ale niestety firmy leasingowe nie chcą negocjować. Nie tracimy jednak nadziei i nie możemy w żadnym wypadku oddać tych samolotów, bo to pozbawiłoby nas lotnictwa cywilnego – mówił Sawieljew agencji TASS.
W sobotę specjaliści ds. ratownictwa morskiego wydobyli na powierzchnię zatopiony superjacht brytyjskiego potent...
Tak dłużej być nie może - tak German Gref, prezes największego banku Rosji, komentuje całkowity brak nowych inwe...
Komisja Europejska poinformowała, że chińscy producenci sprzętu medycznego zostaną wykluczeni z unijnych zamówie...
Trump daje sobie czas na negocjacje z Iranem. Europa produkuje wciąż zbyt mało broni. Milionerzy opuszczają Wiel...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Rosyjska zbrojeniówka wytwarza więcej uzbrojenia niż w sumie przemysły Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Fran...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas