Aktualizacja: 02.08.2016 07:00 Publikacja: 01.08.2016 20:22
2 zdjęcia
ZobaczFoto: 123RF
Najpierw kioski i saloniki Ruchu, a teraz także placówki Poczty Polskiej dołączają do punktów, w których można zarejestrować kartę prepaid operatorów komórkowych.
Telekomy za rejestrację mogą płacić partnerom kilka złotych od karty – wynika z informacji „Rzeczpospolitej". Jeśli założyć, że zapłacą za rejestrację co drugiej aktywnie wykorzystywanej karty, wydadzą w pół roku około 50 mln zł. To pieniądze, po które warto się pochylić. To część biznesowych kosztów wymuszonej prawem zmiany.
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas