#RZECZoBIZNESIE: Jacek Marczyk: Alternatywa dla subiektywnych ratingów

Rating, który opracowała firma Universal Ratings mierzy odporność na szoki. Te same dane dają ten sam rezultat. W tradycyjnych agencjach ratingowych tak nie jest – mówi Jacek Marczyk, założyciel Universal Ratings, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Aktualizacja: 28.06.2017 13:29 Publikacja: 28.06.2017 13:16

#RZECZoBIZNESIE: Jacek Marczyk: Alternatywa dla subiektywnych ratingów

Foto: tv.rp.pl

Gość podkreślił, że ratingi agencji ratingowych nie są transparentne.

- Wynika to z procesu, który jest używany do produkowania tych ratingów. Dwóch analityków z tej samej agencji może dostarczyć inny rating tej samej spółki czy kraju – tłumaczył Marczyk.

Pozostało 90% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!
Biznes
Złote Spinacze 2024 rozdane! Kto dostał nagrody?
Materiał Promocyjny
Świąteczne prezenty, które doceniają pracowników – i które pracownicy docenią
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Specjaliści IT znów w cenie – rynek pracy ożywia się