#RZECZoBIZNESIE: Jacek Marczyk: Alternatywa dla subiektywnych ratingów

Rating, który opracowała firma Universal Ratings mierzy odporność na szoki. Te same dane dają ten sam rezultat. W tradycyjnych agencjach ratingowych tak nie jest – mówi Jacek Marczyk, założyciel Universal Ratings, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Aktualizacja: 28.06.2017 13:29 Publikacja: 28.06.2017 13:16

#RZECZoBIZNESIE: Jacek Marczyk: Alternatywa dla subiektywnych ratingów

Foto: tv.rp.pl

Gość podkreślił, że ratingi agencji ratingowych nie są transparentne.

- Wynika to z procesu, który jest używany do produkowania tych ratingów. Dwóch analityków z tej samej agencji może dostarczyć inny rating tej samej spółki czy kraju – tłumaczył Marczyk.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Materiał Promocyjny
Rockfin na fali wznoszącej
Biznes
Za dużo OZE w Polsce? Zakaz rosyjskiego gazu. Sukces Airbusa na Airshow w Paryżu
Biznes
Sprawiedliwa, konkurencyjna i akceptowalna dla przedsiębiorców transformacja
Biznes
Smartfon Trumpa ma kosztować 499 dolarów. CNBC: będzie produkowany w Chinach
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Biznes
Amerykańska firma ukarana w Wielkiej Brytanii. Nie zapobiegła atakowi hakerów