Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 19.09.2017 14:19 Publikacja: 19.09.2017 14:19
Foto: materiały prasowe
Kontrakt przewiduje dostawę pojazdów „pod klucz". Volvo zajmie się nie tylko ich dostarczeniem, ale także utrzymaniem i serwisowaniem baterii. Autobusy będą ładowane szybką ładowarką na przystankach końcowych przez pantograf wysuwany ze stacji ładowania. Stacje będą wykonane w otwartej technologii OppCharge, co oznacza, że będą one dostępne także dla autobusów elektrycznych innych producentów.
Trondheim już w 2010 roku zamawiał zelektryfikowane autobusy Volvo, wtedy hybrydowe. Obecne zamówienie dotyczy autobusów w pełni elektrycznych. Mają kursować od połowy 2019 roku na czterech liniach o długości od 12 do 15 kilometrów. Tide Buss będzie wtedy dysponował największą w Norwegii flotą elektrycznych autobusów: z 35 sztuk 25 będą stanowiły wyprodukowane we wrocławskiej fabryce Volvo.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W czwartek kończy się kadencja prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Prawo nie przewiduje możliwości jej pr...
Polska branża technologiczna odpowiada na wyzwania związane z dronami, Waszyngton i Pekin zbliżają się do porozu...
Pekin reaguje na zamknięcie granicy polsko-białoruskiej, w Madrycie rusza runda rozmów handlowych USA–Chiny, a P...
Przedstawiciele Politechniki Warszawskiej zaprezentowali na targach przemysłu obronnego swoje technologie i odby...
Niemiecki koncern motoryzacyjny Mercedes-Benz wystąpił do rosyjskiego Federalnego Urzędu ds. Własności Intelektu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas