Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.09.2017 14:19 Publikacja: 19.09.2017 14:19
Foto: materiały prasowe
Kontrakt przewiduje dostawę pojazdów „pod klucz". Volvo zajmie się nie tylko ich dostarczeniem, ale także utrzymaniem i serwisowaniem baterii. Autobusy będą ładowane szybką ładowarką na przystankach końcowych przez pantograf wysuwany ze stacji ładowania. Stacje będą wykonane w otwartej technologii OppCharge, co oznacza, że będą one dostępne także dla autobusów elektrycznych innych producentów.
Trondheim już w 2010 roku zamawiał zelektryfikowane autobusy Volvo, wtedy hybrydowe. Obecne zamówienie dotyczy autobusów w pełni elektrycznych. Mają kursować od połowy 2019 roku na czterech liniach o długości od 12 do 15 kilometrów. Tide Buss będzie wtedy dysponował największą w Norwegii flotą elektrycznych autobusów: z 35 sztuk 25 będą stanowiły wyprodukowane we wrocławskiej fabryce Volvo.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Spółka, która startowała jako krajowy dostawca kart sportowych, w ostatnich latach przekształca się w międzynaro...
Niektóre playlisty Spotify od dawna są solą w oku tureckich władz. Tytuły są prowokacyjne i obraźliwe, dlatego t...
Unia i Chiny zaostrzają retorykę handlową po wizycie chińskiego ministra spraw zagranicznych. W Polsce pojawia s...
Kolejne już w Rosji zagrabienie prywatnego majątku przez reżim. Tym razem chodzi o producenta złota. Działania K...
Przedsiębiorcy za Odrą obawiają się, że ewentualne wprowadzenie poboru dodatkowo zmniejszy dostępność siły roboc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas