Aktualizacja: 19.09.2017 14:19 Publikacja: 19.09.2017 14:19
Foto: materiały prasowe
Kontrakt przewiduje dostawę pojazdów „pod klucz". Volvo zajmie się nie tylko ich dostarczeniem, ale także utrzymaniem i serwisowaniem baterii. Autobusy będą ładowane szybką ładowarką na przystankach końcowych przez pantograf wysuwany ze stacji ładowania. Stacje będą wykonane w otwartej technologii OppCharge, co oznacza, że będą one dostępne także dla autobusów elektrycznych innych producentów.
Trondheim już w 2010 roku zamawiał zelektryfikowane autobusy Volvo, wtedy hybrydowe. Obecne zamówienie dotyczy autobusów w pełni elektrycznych. Mają kursować od połowy 2019 roku na czterech liniach o długości od 12 do 15 kilometrów. Tide Buss będzie wtedy dysponował największą w Norwegii flotą elektrycznych autobusów: z 35 sztuk 25 będą stanowiły wyprodukowane we wrocławskiej fabryce Volvo.
Realizacja rządowych planów ograniczeń w dostępie do drewna może zmniejszyć łączną produkcję przemysłów: drzewne...
Grupa kierowana przez Rafała Brzoskę, mimo słabnącego rynku e-commerce, zanotowała kolejny dobry kwartał. Choć j...
Asseco i włoska firma Aruba zakończyły właśnie testy transgranicznych przesyłek elektronicznych – dowiedziała si...
Niespodziewane zdarzenia mogą sprawić, że potrzebne będzie ci dodatkowe źródło pieniędzy. Jednym ze sposobów na...
Resort obrony podpisał umowę na zakup trzech satelitów radarowych z konsorcjum ICEYE i WZŁ. Pierwszy z nich powi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas