Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy znowu chętnie kupują wina owocowe

Ich producenci zrywają z wizerunkiem tanich, byle jakich trunków. Najwidoczniej skutecznie – w tym roku wydatki na takie alkohole przekroczą 640 mln zł.

Publikacja: 30.09.2021 21:00

Polacy znowu chętnie kupują wina owocowe

Foto: Bloomberg

Z danych Euromonitor International dla „Rzeczpospolitej" wynika, że w 2021 r. wydatki Polaków na wina owocowe wzrosną o 6 proc. Polacy kupią ich już ponad 80 mln litrów (dane obejmują zarówno zakupy w sklepach, jak i w gastronomii). To domena głównie krajowych producentów, jednak wśród najpopularniejszych są także trunki, takie jak np. japońskie wina ze śliwek.

Zmiana wizerunku

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Dywersja na kolei, Trump poprze sankcje na partnerów Rosji i apel von der Leyen
Biznes
Za mało kobiet w zarządach, kryzys ofert IT w UE, Trump znosi cła na żywność
Biznes
Tak Unia Europejska pomaga Putinowi. Polska niechlubnym liderem
Biznes
Miliardy dla startupów, UE uderza w eksport Chin i walka z korupcją w Kijowie
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Afera korupcyjna na Ukrainie, tania energia, Pekin puszcza oko do Madrytu
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama