Aktualizacja: 26.07.2018 13:15 Publikacja: 26.07.2018 13:09
Boeing KC-46A
Foto: Wikimedia, fot. Ken Fielding
Koncern wypracował zysk netto 2,2 mld dolarów wobec 1,75 mld rok temu, 3,73 dolary na akcję wobec 2,87, co dało po korekcie 3,33 dolary na akcję, ale analitycy spodziewali się 3,26. Obroty wzrosły o 5 proc. do 24,26 mld i również były większe od przewidywanych, a dostawy samolotów cywilnych zwiększyły się o 6 proc. do 194.
Marża operacyjna działu wojskowego i kosmicznego zmalała w kwartale do 9,3 proc. z 11,9 proc. rok temu z powodu wzrostu o 111 mln dolarów kosztów prac nad programem KC-46 Tanker. Koncern ma od lat problemy z tym programem, po praktycznie odebraniu go Airbusowi i Northtropowi Grummanowi, nie może zakończyć próbnych lotów samolotów-cystern i uzyskać dla nich certyfikatu żeglowności. Program jest opóźniony, w 2017 r. kosztował dodatkowe 329 mln dolarów. Dowództwo lotnictwa wojskowego podało w czerwcu, że spodziewa się odbioru pierwszej maszyny w październiku.
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Posłowie do Parlamentu Europejskiego poparli w czwartek podniesienie ceł na nawozy oraz niektóre rosyjskie i bia...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas