Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.07.2018 13:15 Publikacja: 26.07.2018 13:09
Boeing KC-46A
Foto: Wikimedia, fot. Ken Fielding
Koncern wypracował zysk netto 2,2 mld dolarów wobec 1,75 mld rok temu, 3,73 dolary na akcję wobec 2,87, co dało po korekcie 3,33 dolary na akcję, ale analitycy spodziewali się 3,26. Obroty wzrosły o 5 proc. do 24,26 mld i również były większe od przewidywanych, a dostawy samolotów cywilnych zwiększyły się o 6 proc. do 194.
Marża operacyjna działu wojskowego i kosmicznego zmalała w kwartale do 9,3 proc. z 11,9 proc. rok temu z powodu wzrostu o 111 mln dolarów kosztów prac nad programem KC-46 Tanker. Koncern ma od lat problemy z tym programem, po praktycznie odebraniu go Airbusowi i Northtropowi Grummanowi, nie może zakończyć próbnych lotów samolotów-cystern i uzyskać dla nich certyfikatu żeglowności. Program jest opóźniony, w 2017 r. kosztował dodatkowe 329 mln dolarów. Dowództwo lotnictwa wojskowego podało w czerwcu, że spodziewa się odbioru pierwszej maszyny w październiku.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Trump grozi 30 proc. cłami na towary z UE, Ryanair dogaduje się z Modlinem i zwiększa siatkę połączeń, a Bruksel...
KE chce drastycznie podnieść akcyzę na papierosy i wyroby tytoniowe, a częścią uzyskanych w ten sposób przez kra...
Truskawki, wprawdzie nie z kluskami i jogurtem, ale ze śmietaną można jeszcze na Wimbledonie kupić, ale kibice ż...
Finansowanie dla polskich start-upów gwałtownie spada. W Rzymie państwa europejskie ustalają szczegóły odbudowy...
Do 22,5 zł rosły notowania Pepco Group na otwarciu czwartkowej sesji w reakcji na wyniki i plany handlowego prze...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas