Saatchi & Saatchi odebrała na wczorajszej gali w Teatrze Roma osiem nagród i została Agencją Roku 2008. Wśród najczęściej nagradzanych znalazły się także agencje PZL (siedem statuetek, większość w kategorii reklama telewizyjna/kinowa) oraz DDB, JWT i Euro RSCG (każda dostała pięć nagród). Zwycięska Saatchi & Saatchi zdobyła cztery złote statuetki: w kategoriach outdoor i active advertising (za reklamy proszku Ariel Color dla Procter & Gamble Poland) oraz w kategorii reklama prasowa (też proszku Ariel, także dla Procter & Gamble) i spotów radiowych (spot promujący Koncerty Chopinowskie w Łazienkach Królewskich w Warszawie dla Stołecznej Estrady). Jury w tym roku nie nagrodziło złotem żadnej reklamy telewizyjnej ani kampanii jako całości.
67 statuetek przyznało agencjom reklamowym jury Polskiego Konkursu Reklamy
Zakończony wczoraj Polski Konkurs Reklamy KTR 2008 to – obok polskiej edycji Effie – jeden z dwóch najważniejszych konkursów branży reklamowej. Zasadnicza różnica między nimi polega na tym, że na Effie oceniane są udokumentowane efekty kampanii reklamowych, a Polski Konkurs Reklamy wyróżnia prace reklamowe najciekawsze i najlepiej opracowane.
Na konkurs wpłynęła w tym roku rekordowa liczba 624 prac. To aż o sto więcej niż rok temu. Oceniało je 200 jurorów, wśród których byli m.in. autorzy prac reklamowych nagrodzonych w poprzednich latach w Polsce i za granicą, twórcy telewizyjni i filmowi, ilustratorzy, designerzy i fotograficy.